Проблеми i шляхи вдосконалення викладання терапевтичної стоматології студентам з англомовною формою навчання

Ескіз недоступний

Дата

2015

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»

Анотація

Викладання англійською мовою терапевтичної стоматології сприяє розвитку вищої медичної освіти в Україні та наближує до загальноєвропейських стандартів. Одним із пріоритетних напрямів удосконалення навчального процесу є дотримання співвідношення студентів на викладача (6 до 1). Потрібно посилити контроль за якістю вивчення англомовними студентами рідної мови пацієнта (української чи російської) на початкових курсах навчання в академії, що дасть можливість підвищити якість засвоєння практичних навичок на клінічних кафедрах. Слід приділити особливу увагу оснащенню робочого місця лікаря-стоматолога; Преподавание на английском языке терапевтической стоматологии способствует развитию высшего медицинского образования в Украине и приближает к общеевропейским стандартам. Одним из приоритетных направлений совершенствования учебного процесса является соблюдение соотношения студентов на преподавателя (6 к 1). Нужно усилить контроль за качеством изучения англоязычными студентами родного языка пациента (украинского или русского) на начальных курсах обучения в академии, что позволит повысить качество усвоения практических навыков на клинических кафедрах. Следует уделить особое внимание оснащению рабочего места врача-стоматолога.

Опис

Ключові слова

англомовні студенти, терапевтична стоматологія, шляхи вдосконалення, англоязычные студенты, терапевтическая стоматология, пути совершенствования

Бібліографічний опис

Петрушанко Т. О. Проблеми і шляхи вдосконалення викладання терапевтичної стоматології студентам з англомовною формою навчання / Т. О. Петрушанко, Т. Д. Бублій // Основні напрямки удосконалення підготовки медичних кадрів у сучасних умовах : матеріали Всеукраїнської навч.‒наук. конф. з міжнар. уч., Полтава, 26 березня 2015 р. ‒ Полтава, 2015. ‒ С. 185‒186.