Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7952
Назва: Роль інновацій в розвитку вищої медичної школи
Автори: Яценко, Ігор Володленович
Аветіков, Давид Соломонович
Гаврильєв, Віктор Миколайович
Яценко, Игорь Володленович
Аветиков, Давид Соломонович
Гаврильев, Виктор Николаевич
Yatsenko, I.
Avetikov, D.
Gavrilev, V.
Дата публікації: 2012
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Яценко І. В. Роль інновацій в розвитку вищої медичної школи / І. В. Яценко, Д. С. Аветіков, В. М. Гаврильєв // Інноваційні інформаційні технологій у вищій медичній освіті : матер. наук.-практ. конф. з міжнародною участю. – Полтава, 2012. – С. 112–113.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу переваг та проблем що виникають у процесі реформування вищої медичної освіти. Автори наголошують на тому, що з одного боку не кожне нововведення може стати ефективним, а з іншого боку прогресивні нововведення можуть бути незрозумілими для викладачів та студентства. Тому для досягнення позитивного результату необхідна чітка співпраця, взаємодія та сприйняття всіма сторонами, що залучені до запровадження реформ у життя; Статья посвящена анализу преимуществ и проблем возникающих в процессе реформирования высшего медицинского образования. Авторы отмечают, что с одной стороны не каждое нововведение может стать эффективным, а с другой стороны прогрессивные нововведения могут быть непонятными для преподавателей и студенчества. Поэтому для достижения положительного результата необходима четкая сотрудничество, взаимодействие и восприятие всеми сторонами, привлеченные к внедрению реформ в жизнь; The article is devoted to the analysis of the advantages and problems arising in the process of reforming the higher medical education. The authors emphasize that on the one hand, not every innovation can to become effective, and on the other hand, progressive innovations may be incomprehensible for teachers and students. Therefore, in order to achieve a positive result, a clear cooperation is required, interaction and perception by all parties involved in the implementation of reforms.
Ключові слова: медична освіта
іновації педагогічного процесу
medical education
innovation of the pedagogical process
медицинское образование
инновации педагогического процесса
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7952
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
YatsAvetGav2012docx.pdf247,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.