Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7954
Назва: Викладач та студент як суб’єкти інноваційної освіти
Автори: Рибалов, Олег Васильович
Іваницька, Олена Сергіївна
Рыбалов, Олег Васильевич
Иваницкая, Елена Сергеевна
Rybalov, O.
Ivanitska, O.
Дата публікації: 2012
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Рибалов О. В. Викладач та студент як суб’єкти інноваційної освіти / О.В. Рибалов, О. С. Іваницька // Інноваційні інформаційні технологій у вищій медичній освіті : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. уч.. - Полтава, 2012. – С. 91–92.
Короткий огляд (реферат): Інноваційний підхід до навчання означає, що воно має будуватись у режимі суб'єкт-суб'єктної взаємодії, розглядатись через мотиви ціннісної орієнтації. Активність позиції викладача і студента в процесі інноваційного навчання складається з того, що кожний з них у тій чи іншій мірі виступає в якості суб'єкта управління як своєю власною діяльністю і поведінкою, так і діяльністю і поведінкою інших учасників навчального процесу в цілому; Инновационный подход к обучению означает, что оно должно строиться в режиме субъект-суб 'объектное взаимодействие, рассматриваться по мотивам ценностной ориентации. Активность позиции преподавателя и студента в процессе инновационного обучения состоит в том, что каждый из них в той или иной степени выступает в качестве субъекта управления как своей собственной деятельностью и поведением, так и деятельностью и поведением других участников учебного процесса в целом; Innovative approach to learning means that it should be built in the mode of subject-subject interaction, considered through the motives of value orientation. The activity of the position of the teacher and student in the process of innovation training consists in the fact that each of them in one way or another acts in the quality of the subject of management as his own activities and behavior, and the activities and behavior of other participants in the educational process in general.
Ключові слова: медична освіта
іноваційні технології навчання
медицинское образование
инновационные технологии обучения
medical education
innovative learning technologies
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7954
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
RybIvan2012.pdf192,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.