Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7970
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарова, Євгенія Євгенівна-
dc.contributor.authorГончарова, Евгения Евгеньевна-
dc.contributor.authorHoncharova, Y. Y.-
dc.date.accessioned2018-05-21T08:22:27Z-
dc.date.available2018-05-21T08:22:27Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationГончарова Є. Є. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти / Є. Є. Гончарова // Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя. – 2004. – № 4. – С. 164–166.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 81’24:378-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7970-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження автора є диференціація процесу навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів: В основі диференціації є врахування ступеня сформованості у студента інтересу до професії. Автор подає типологію диференційованих вправ для індивідуалізації процесу навчання іноземної мови в залежності від рівня підготовки студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleДосвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dosvid_roboty.pdf221,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.