Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7973
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуроєдова, Віра Дмитрівна-
dc.contributor.authorСокологорська-Никіна, Юлія Костянтинівна-
dc.contributor.authorПахомова, Наталія Георгіївна-
dc.contributor.authorБавикіна, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorКуроедова, Вера Дмитриевна-
dc.contributor.authorСокологорская-Никина, Юлия Константиновна-
dc.contributor.authorПахомова, Наталья Георгиевна-
dc.contributor.authorБавыкина, Ольга Івановна-
dc.contributor.authorKuroedova, V.-
dc.contributor.authorSokologorskaya-Nykina, Yu.-
dc.contributor.authorPakhomova, N.-
dc.contributor.authorBavykina, O.-
dc.date.accessioned2018-05-21T10:33:41Z-
dc.date.available2018-05-21T10:33:41Z-
dc.date.issued2017-10-27-
dc.identifier.citationКомплексна психолого-педагогічна, стоматологічна та ортодонтична допомога дітям із вадами слуху / В. Д. Куроєдова, Ю. К. Сокологорська-Никіна, Н. Г. Пахомова, О. І. Бавикіна. // Науковий часопис. – 2017. – № 34. – С. 42–48.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 37.015.3+616.31]-06:616.28-008.1]-053.2-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7973-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема надання комплексної стоматологічної, ортодонтичної та психолого- педагогічної допомоги дітям із вадами слуху. Обґрунтована необхідність інтегративних медичних і психолого- педагогічних знань при роботі з дітьми із обмеженими психофізичними можливостями. Розкрито напрями, етапи і зміст надання комплексної психолого-педагогічної, стоматологічної та ортодонтичної допомоги дітям із порушеннями слуху. Здійснено аналіз ортодонтичної та стоматологічної патології в дітей із вадами слуху. Проаналізовано результати анкетування дітей із вадами слуху за спеціально розробленою анкетою. Встановлено, що для підвищення ефективності надання стоматологічної, ортодонтичної та логопедичної допомоги дітям із порушеннями слуху лікарям-стоматологам, ортодонтам і логопедам потрібно враховувати психологічні та анатомо-фізіологічні особливості пацієнтів, звертати більше уваги на мімічні реакції глухих пацієнтів та бути в тісній професійній співпраці.; В статье рассматривается проблема предоставления комплексной стоматологической, ортодонтической и психолого-педагогической помощи детям с нарушениями слуха. Обоснована необходимость интегративных медицинских и психолого-педагогических знаний при работе с детьми с ограниченными психофизическими возможностями. Раскрыто направления, этапы и содержание оказания комплексной психолого-педагогической, стоматологической и ортодонтической помощи детям с нарушениями слуха. Осуществлен анализ ортодонтической и стоматологической патологии у детей с нарушениями слуха. Проанализированы результаты анкетирования таких детей по специально разработанной анкете. Для повышения эффективности оказания стоматологической, ортодонтической и логопедической помощи детям с нарушениями слуха врачам-стоматологам, ортодонты и логопедам нужно учитывать психологические и анатомо-физиологические особенности пациентов, обращать больше внимания на мимические реакции глухих пациентов и быть в тесном профессиональном сотрудничестве.; The article deals with the problem of providing complex dental, orthodontic and psychological-pedagogical assistance to children with hearing impairment. The necessity of integrative medical and psychological-pedagogical knowledge in work with children with limited psychophysical capabilities is justified. The author reveals the directions, stages and content of providing complex psychological, pedagogical, dental and orthodontic care for children with hearing impairment. The article analyzes the orthodontic and dental pathology in children with hearing impairment. The results of the questionnaire survey of children with hearing impairments on a specially developed questionnaire are analyzed. To improve the effectiveness of dental, orthodontic and speech therapy for children with hearing impairments, dentists, orthodontists and speech therapists need to take into account the psychological and anatomical and physiological characteristics of patients, pay more attention to the mimic reactions of deaf patients and be in close professional cooperation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиїв: Видавництво НПУ імені М.П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectдіти із вадами слухуuk_UA
dc.subjectпатологія прикусуuk_UA
dc.subjectанкетуванняuk_UA
dc.subjectортодонтuk_UA
dc.subjectлогопедuk_UA
dc.subjectгігієна порожнини ротаuk_UA
dc.subjectдети с нарушениями слухаuk_UA
dc.subjectпатология прикусаuk_UA
dc.subjectанкетированиеuk_UA
dc.subjectортодонтuk_UA
dc.subjectлогопедuk_UA
dc.subjectгигиена полости рта.uk_UA
dc.subjectchildren with hearing impairmentuk_UA
dc.subjectbite pathologyuk_UA
dc.subjectquestioninguk_UA
dc.subjectorthodontistuk_UA
dc.subjectspeech therapistuk_UA
dc.subjectoral hygieneuk_UA
dc.titleКомплексна психолого-педагогічна, стоматологічна та ортодонтична допомога дітям із вадами слухуuk_UA
dc.title.alternativeКомплексная психолого-педагогическая, стоматологическая та ортодонтическая помощь детям с нарушениями слуха.uk_UA
dc.title.alternativeComplex psychological, pedagogical, dental and orthodontic care for children with hearing impairment.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра післядипломної освіти лікарів-ортодонтів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kompleksna_ psichologo.pdf513,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.