Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7983
Назва: Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології
Інші назви: Опыт внеаудиторной работы со студентами на кафедре терапевтической стоматологии
Experience of out-of-class work with students at the therapeutic stomatology department
Автори: Петрушанко, Тетяна Олексіївна
Ніколішина, Елла Вячеславівна
Іленко, Наталія Миколаївна
Попович, Іван Юрійович
Литовченко, Ірина Юріївна
Петрушанко, Татьяна Алексеевна
Николишина, Элла Вячеславовна
Иленко, Наталия Николаевна
Попович, Иван Юрьевич
Литовченко, Ирина Юрьевна
Petrushanko, T.
Nikolishyna, E.
Ilenko, N.
Popovich, I.
Lytovchenko, I.
Дата публікації: 2018
Видавець: ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України», Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика, ДВНЗ «Ужгородський національний університет»
Бібліографічний опис: Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко, Е. В. Ніколішина, Н. М. Іленко [та ін.] // Медична освіта. ‒ 2018. ‒ № 1. ‒ С. 108‒111.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи - проаналізувати сутність позааудиторної самостійної роботи студентів як складової професійної підготовки майбутніх лікарів-стоматологів, а також висвітлити досвід її організації та проведення на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА”. Основна частина. Для підвищення освітнього рівня підготовки висококваліфікованих спеціалістів та збагачення їх інтелектуального та творчого потенціалу слід постійно раціоналізовувати навчальний процес шляхом удосконалювання змісту, форм і методів навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів. При обмеженні навчального аудиторного часу виникає необхідність навчання в позааудиторний час. Заходами позааудиторної роботи з розвитку особистості майбутнього лікаря і підготовки професійно-орієнтованого фахівця є проведення відбіркового туру Всеукраїнського студентського конкурсу на кращу практичну роботу "Фахівець”, а також індивідуальні та групові фантомні заняття. Висновок. Практично спрямований вид позааудиторної роботи дозволяє кожному бажаючому студенту напрацювати мануальні навички, сприяє максимальному розвитку індивідуальних творчих здібностей і в кінцевому підсумку приводить до поліпшення якості та рівня підготовки майбутніх фахівців; Цель работы - проанализировать сущность внеаудиторной самостоятельной работы студентов как составляющую профессиональной подготовки будущих стоматологов, а также осветить опыт ее организации и проведения на кафедре терапевтической стоматологии ВГУЗУ "УМСА". Основная часть. Для повышения образовательного уровня подготовки высококвалифицированных специалистов и обогащение их интеллектуального и творческого потенциала следует постоянно рационализовуваты учебный процесс путем совершенствования содержания, форм и методов учебно-познавательной деятельности студентов высших учебных заведений. При ограничении учебного аудиторного времени возникает необходимость обучения во внеаудиторное время. Мероприятиями внеаудиторной работы по развитию личности будущего врача и подготовки профессионально-ориентированного специалиста является проведение отборочного тура Всеукраинского студенческого конкурса на лучшую практическую работу "Специалист", а также индивидуальные и групповые фантомные занятия. Выводы. Практически направленный вид внеаудиторной работы позволяет каждому желающему студенту выработать мануальные навыки, способствует максимальному развитию индивидуальных творческих способностей и в конечном итоге приводит к улучшению качества и уровня подготовки будущих специалистов; The aim of the work - to analyze the essence of the student’s independent work as an integral part of the professional training of future dentists, and also to highlight the experience of its organization and carrying out at the Department of Tberapeutic Dentistry of the Ukrainian Medical Stomatology Academy. The main body. To improve the educational level of training highly qualified specialists and rise up their intellectual and creative potential, the educational process should be constantly rationalized by enchanced the content, forms and methods of educational and cognitive activity of students of higher educational institutions. With the restriction of classroom time, there is a need for training in out-of-class work. Measures of out-of-class work on the development of the personality of the future doctor and the training of a professional-oriented specialist are the selection of conduct of Ukrainian student competition for the best practical work “Specialist”, as well as individual and group phantom studies. Conclusion. Practically oriented type of out-of-class work allows each student to develop manual skills, promotes the maximum development of individual creative abilities and finally leads to improving the quality and level of training of future specialists.
Ключові слова: практичні навички
позааудиторна робота
практические навыки
внеаудиторная работа
practical skills
out-of-class work
ISSN: 1681-2751
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7983
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Experience of out-of-class work with students.pdf220,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.