Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8009
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Саєнко, Марина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-23T11:03:22Z | - |
dc.date.available | 2018-05-23T11:03:22Z | - |
dc.date.issued | 2018-05 | - |
dc.identifier.citation | Саєнко М. С. Теоретичні основи формування часових уявлень у дітей молодшого шкільного віку / М. С. Саєнко // Наукова думка сучасності і майбутнього : збірник статей учасників двадцятої всеукраїнської практично-пізнавальної інтернет-конференції, Дніпро, 3–11 травня 2018р. – Дніпро : Видавництво НМ, 2018. – С. 45–47. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8009 | - |
dc.description.abstract | Постійні зміни та нововведення в освіті, перегляд навчальних програм не впливає на набір основних понять, які повинні засвоїти учні у процесі навчання у початковій школі. Важливим питанням є оволодіння часовими уявленнями дітьми, адже воно допомагає їм повніше і точніше сприймати навколишній світ, розвиває в них образне і абстрактне мислення. Тому формування уявлень про час слід розпочинати ще в дошкільному віці та розширювати знання про нього у процесі навчання у початковій школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НМ | uk_UA |
dc.subject | часові уявлення | uk_UA |
dc.subject | просторово-часові явлення | uk_UA |
dc.subject | час | uk_UA |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk_UA |
dc.title | Теоретичні основи формування часових уявлень у дітей молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Formuvanny chasovuh uyvlen.pdf | 583,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.