Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаєнко, Марина Сергіївна-
dc.date.accessioned2018-05-23T11:03:22Z-
dc.date.available2018-05-23T11:03:22Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.citationСаєнко М. С. Теоретичні основи формування часових уявлень у дітей молодшого шкільного віку / М. С. Саєнко // Наукова думка сучасності і майбутнього : збірник статей учасників двадцятої всеукраїнської практично-пізнавальної інтернет-конференції, Дніпро, 3–11 травня 2018р. – Дніпро : Видавництво НМ, 2018. – С. 45–47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8009-
dc.description.abstractПостійні зміни та нововведення в освіті, перегляд навчальних програм не впливає на набір основних понять, які повинні засвоїти учні у процесі навчання у початковій школі. Важливим питанням є оволодіння часовими уявленнями дітьми, адже воно допомагає їм повніше і точніше сприймати навколишній світ, розвиває в них образне і абстрактне мислення. Тому формування уявлень про час слід розпочинати ще в дошкільному віці та розширювати знання про нього у процесі навчання у початковій школі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НМuk_UA
dc.subjectчасові уявленняuk_UA
dc.subjectпросторово-часові явленняuk_UA
dc.subjectчасuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.titleТеоретичні основи формування часових уявлень у дітей молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvanny chasovuh uyvlen.pdf583,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.