Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8017
Title: Роль мультимедийной обучающей системы в реализации учебного процесса на кафедрах гистологии, цитологии и эмбриологии высших медицинских учебных заведений Украины
Other Titles: Роль мультимедійної навчальної системи в реалізації навчального процесу на кафедрах гістології, цитології та ембріології вищих медичних навчальних закладів України
Role of multimedia training systems in the realization of educational process at the departments of histology, cytology and embryology of higher medical educational institutions of Ukraine
Authors: Барінов, Едуард Федорович
Баринов, Эдуард Федорович
Barinov, E. F.
Волков, Костянтин Степанович
Волков, Константин Степанович
Volkov, K. S.
Геращенко, Cергій Борисович
Геращенко, Сергей Борисович
Geraschenko, S. B.
Кащенко, Світлана Аркадіївна
Кащенко, Светлана Аркадьевна
Kaschenko, S. A.
Луцик, Олександр Дмитрович
Луцик, Александр Дмитриевич
Lutsik, O. D.
Масловський, Сергій Юрійович
Масловский, Сергей Юрьевич
Maslovskiy, S. Yu.
Чайковський, Юрій Богданович
Чайковский, Юрий Богданович
Chaikovskiy, Yu. B.
Шепітько, Володимир Іванович
Шепитько, Владимир Иванович
Shepit'ko, V. I.
Єрошенко, Галина Анатоліївна
Ерошенко, Галина Анатольевна
Yeroshenko, G. A.
Issue Date: 2014
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Роль мультимедийной обучающей системы в реализации учебного процесса на кафедрах гистологии, цитологии и эмбриологии высших медицинских учебных заведений Украины / Э. Ф. Баринов, К. С. Волков, С. Б. Геращенко [и др.] // Світ медицини та біології. – 2014. – № 2 (44). – С. 209–213.
Abstract: Эффективность применения в учебном процессе моделирования гистофизиологических процессов при помощи обучающих компьютерных программ, требует соблюдения следующих принципов – четкой формулировки конечной цели обучения; междисциплинарной интеграции; иерархического принципа организации; отбора необходимой и достаточной учебной информации; использования корректных, информативных фото и видеоматериалов; привлечение современных научных фактов в учебный процесс; последовательность изложения материала, отражающих сущность процесса; интерактивности обучения; возможности контроля приобретенных навыков. Важным элементом создания обучающих компьютерных программ является интерактивность обучения, которая достигается за счет: активаторов внимания; комментариев; доступности дополнительной информации; возможности повторения сложных обучающих блоков; возврата к базисному уровню информации. Уверенность в достижении конечной цели обучения возможна лишь при наличии системы контроля приобретенных знаний и умений студентов, которая должна обеспечить: - понимание сущности морфогенетических процессов. Дизайн может улучшить восприятие компьютерной программы, он должен быть достаточно запоминающимся своими эффектами, однако он не должен «перекрывать» сущность и отвлекать внимание от смыслового наполнения программы; Ефективність застосування у навчальному процесі моделювання гістофізіологічних процесів за допомогою навчальних комп'ютерних програм, вимагає дотримання наступних принципів - чіткого формулювання кінцевої мети навчання; міждисциплінарної інтеграції; ієрархічного принципу організації; відбору необхідної і достатньої навчальної інформації; використання коректних, інформативних фото та відеоматеріалів; залучення сучасних наукових фактів у навчальний процес; послідовність викладу матеріалу, що відображають сутність процесу; інтерактивності навчання; можливості контролю набутих навичок. Важливим елементом створення навчальних комп'ютерних програм є інтерактивність навчання, яка досягається за рахунок: активаторів уваги; коментарів; доступності додаткової інформації; можливості повторення складних навчальних блоків; повернення до базисному рівню інформації. Впевненість у досягненні кінцевої мети навчання можлива лише при наявності системи контролю набутих знань і вмінь студентів, яка повинна забезпечити: - розуміння сутності морфогенетичних процесів. Дизайн може поліпшити сприйняття комп'ютерної програми, він повинен запам'ятовуватись своїми ефектами, однак він не повинен «перекривати» сутність і відволікати увагу від змістового наповнення програми; Efficiency of application in educational process modeling histopathologically processes using educational computer programs, requires compliance with the following principles - a clear statement of the ultimate goal of learning; interdisciplinary integration; hierarchic principle of the organization; selection of necessary and sufficient educational information; use the correct, informative photo and video materials; involvement of modern scientific facts in the learning process; the sequence of the material, which reflects the essence of the process; classroom interaction; control of the acquired skills. An important element of an educational computer programs is training interactivity, which is achieved through: activators attention; comments; the availability of further information; the possibility of a repetition challenging training units; return to the base level of information. Confidence in achieving the ultimate goal of training is possible only in the presence of the system of control of acquired knowledge and skills of students, which should ensure: - the understanding of the essence of morphogenetic processes. Design can improve the perception of a computer program, it must be quite memorable for its effects, but it should not "override" the essence and to divert attention from the content of the program.
Keywords: обучающие компьютерные программы
гистология, цитология, эмбриология
навчальні комп'ютерні програми
гістологія, цитологія, ембріологія
training computer programs
histology, cytology, embryology
ISSN: 2079-8334
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8017
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра біології
Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Role of multimedia training systems in the realization of educational process.pdf198,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.