Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8026
Назва: До питання щодо об'єктивності оцінювання знань студентів
Автори: Гаврильєв, Віктор Миколайович
Бондаренко, Валерій Володимирович
Бойко, Ігор Васильович
Гаврильев, Виктор Николаевич
Бондаренко, Валерий Владимирович
Бойко, Игорь Васильевич
Gavrilev, V.
Bondarenko, V.
Boiko, I.
Дата публікації: 2015
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Гаврильєв В. М. До питання щодо об'єктивності оцінювання знань студентів / В. М. Гаврильєв, В. В. Бондаренко, І. В. Бойко // Основні напрямки удосконалення підготовки медичних кадрів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. уч. – Полтава, 2015. – С. 39–41.
Короткий огляд (реферат): Визначені психолого-педагогічні принципи об’єктивності оцінювання знань студентів. Наголошено на тому, що процес оцінювання знань у медичному виші потребує особливого підходу, оскільки медицина — наука не точна і в процесі підготовки лікаря потрібно розвивати в студента вміння швидко приймати зважені та обґрунтовані рішення, що базуються на фундаментальних знаннях, підкріплених уміннями і навичками; Определены психолого-педагогические принципы объективности оценивания знаний студентов. Отмечено, что процесс оценки знаний в медицинском вузе требует особого подхода, поскольку медицина - наука не точная и в процессе подготовки врача нужно развивать у студента умение быстро принимать взвешенные и обоснованные решения, основанные на фундаментальных знаниях, подкрепленных умениями и навыками; The psychological and pedagogical principles of the objectivity of students' knowledge evaluation are determined. It is emphasized that the process of assessing knowledge in medical school requires a special approach, since medicine is a science that is not precise and in the process of preparing a doctor it is necessary to develop the student's ability to quickly make informed and substantiated decisions based on fundamental knowledge backed up by skills and abilities.
Ключові слова: оцінка
симпатія
антипатія
об'єктивність
assessment
sympathy
antipathy
objectivity
оценка
симпатия
антипатия
объективность
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8026
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GavBondBoy2015.pdf382,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.