Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8026
Назва: | До питання щодо об'єктивності оцінювання знань студентів |
Автори: | Гаврильєв, Віктор Миколайович Бондаренко, Валерій Володимирович Бойко, Ігор Васильович Гаврильев, Виктор Николаевич Бондаренко, Валерий Владимирович Бойко, Игорь Васильевич Gavrilev, V. Bondarenko, V. Boiko, I. |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» |
Бібліографічний опис: | Гаврильєв В. М. До питання щодо об'єктивності оцінювання знань студентів / В. М. Гаврильєв, В. В. Бондаренко, І. В. Бойко // Основні напрямки удосконалення підготовки медичних кадрів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. уч. – Полтава, 2015. – С. 39–41. |
Короткий огляд (реферат): | Визначені психолого-педагогічні принципи об’єктивності оцінювання знань студентів. Наголошено на тому, що процес оцінювання знань у медичному виші потребує особливого підходу, оскільки медицина — наука не точна і в процесі підготовки лікаря потрібно розвивати в студента вміння швидко приймати зважені та обґрунтовані рішення, що базуються на фундаментальних знаннях, підкріплених уміннями і навичками; Определены психолого-педагогические принципы объективности оценивания знаний студентов. Отмечено, что процесс оценки знаний в медицинском вузе требует особого подхода, поскольку медицина - наука не точная и в процессе подготовки врача нужно развивать у студента умение быстро принимать взвешенные и обоснованные решения, основанные на фундаментальных знаниях, подкрепленных умениями и навыками; The psychological and pedagogical principles of the objectivity of students' knowledge evaluation are determined. It is emphasized that the process of assessing knowledge in medical school requires a special approach, since medicine is a science that is not precise and in the process of preparing a doctor it is necessary to develop the student's ability to quickly make informed and substantiated decisions based on fundamental knowledge backed up by skills and abilities. |
Ключові слова: | оцінка симпатія антипатія об'єктивність assessment sympathy antipathy objectivity оценка симпатия антипатия объективность |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8026 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
GavBondBoy2015.pdf | 382,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.