Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8026
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаврильєв, Віктор Миколайович | - |
dc.contributor.author | Бондаренко, Валерій Володимирович | - |
dc.contributor.author | Бойко, Ігор Васильович | - |
dc.contributor.author | Гаврильев, Виктор Николаевич | - |
dc.contributor.author | Бондаренко, Валерий Владимирович | - |
dc.contributor.author | Бойко, Игорь Васильевич | - |
dc.contributor.author | Gavrilev, V. | - |
dc.contributor.author | Bondarenko, V. | - |
dc.contributor.author | Boiko, I. | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-24T06:03:24Z | - |
dc.date.available | 2018-05-24T06:03:24Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Гаврильєв В. М. До питання щодо об'єктивності оцінювання знань студентів / В. М. Гаврильєв, В. В. Бондаренко, І. В. Бойко // Основні напрямки удосконалення підготовки медичних кадрів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. уч. – Полтава, 2015. – С. 39–41. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 61:378(082). | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8026 | - |
dc.description.abstract | Визначені психолого-педагогічні принципи об’єктивності оцінювання знань студентів. Наголошено на тому, що процес оцінювання знань у медичному виші потребує особливого підходу, оскільки медицина — наука не точна і в процесі підготовки лікаря потрібно розвивати в студента вміння швидко приймати зважені та обґрунтовані рішення, що базуються на фундаментальних знаннях, підкріплених уміннями і навичками; Определены психолого-педагогические принципы объективности оценивания знаний студентов. Отмечено, что процесс оценки знаний в медицинском вузе требует особого подхода, поскольку медицина - наука не точная и в процессе подготовки врача нужно развивать у студента умение быстро принимать взвешенные и обоснованные решения, основанные на фундаментальных знаниях, подкрепленных умениями и навыками; The psychological and pedagogical principles of the objectivity of students' knowledge evaluation are determined. It is emphasized that the process of assessing knowledge in medical school requires a special approach, since medicine is a science that is not precise and in the process of preparing a doctor it is necessary to develop the student's ability to quickly make informed and substantiated decisions based on fundamental knowledge backed up by skills and abilities. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» | uk_UA |
dc.subject | оцінка | uk_UA |
dc.subject | симпатія | uk_UA |
dc.subject | антипатія | uk_UA |
dc.subject | об'єктивність | uk_UA |
dc.subject | assessment | uk_UA |
dc.subject | sympathy | uk_UA |
dc.subject | antipathy | uk_UA |
dc.subject | objectivity | uk_UA |
dc.subject | оценка | uk_UA |
dc.subject | симпатия | uk_UA |
dc.subject | антипатия | uk_UA |
dc.subject | объективность | uk_UA |
dc.title | До питання щодо об'єктивності оцінювання знань студентів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
GavBondBoy2015.pdf | 382,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.