Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8026
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврильєв, Віктор Миколайович-
dc.contributor.authorБондаренко, Валерій Володимирович-
dc.contributor.authorБойко, Ігор Васильович-
dc.contributor.authorГаврильев, Виктор Николаевич-
dc.contributor.authorБондаренко, Валерий Владимирович-
dc.contributor.authorБойко, Игорь Васильевич-
dc.contributor.authorGavrilev, V.-
dc.contributor.authorBondarenko, V.-
dc.contributor.authorBoiko, I.-
dc.date.accessioned2018-05-24T06:03:24Z-
dc.date.available2018-05-24T06:03:24Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГаврильєв В. М. До питання щодо об'єктивності оцінювання знань студентів / В. М. Гаврильєв, В. В. Бондаренко, І. В. Бойко // Основні напрямки удосконалення підготовки медичних кадрів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. уч. – Полтава, 2015. – С. 39–41.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 61:378(082).-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8026-
dc.description.abstractВизначені психолого-педагогічні принципи об’єктивності оцінювання знань студентів. Наголошено на тому, що процес оцінювання знань у медичному виші потребує особливого підходу, оскільки медицина — наука не точна і в процесі підготовки лікаря потрібно розвивати в студента вміння швидко приймати зважені та обґрунтовані рішення, що базуються на фундаментальних знаннях, підкріплених уміннями і навичками; Определены психолого-педагогические принципы объективности оценивания знаний студентов. Отмечено, что процесс оценки знаний в медицинском вузе требует особого подхода, поскольку медицина - наука не точная и в процессе подготовки врача нужно развивать у студента умение быстро принимать взвешенные и обоснованные решения, основанные на фундаментальных знаниях, подкрепленных умениями и навыками; The psychological and pedagogical principles of the objectivity of students' knowledge evaluation are determined. It is emphasized that the process of assessing knowledge in medical school requires a special approach, since medicine is a science that is not precise and in the process of preparing a doctor it is necessary to develop the student's ability to quickly make informed and substantiated decisions based on fundamental knowledge backed up by skills and abilities.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectсимпатіяuk_UA
dc.subjectантипатіяuk_UA
dc.subjectоб'єктивністьuk_UA
dc.subjectassessmentuk_UA
dc.subjectsympathyuk_UA
dc.subjectantipathyuk_UA
dc.subjectobjectivityuk_UA
dc.subjectоценкаuk_UA
dc.subjectсимпатияuk_UA
dc.subjectантипатияuk_UA
dc.subjectобъективностьuk_UA
dc.titleДо питання щодо об'єктивності оцінювання знань студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GavBondBoy2015.pdf382,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.