Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8035
Title: Підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів – запорука вдосконалення процессу підготовки лікаря
Authors: Волошина, Людмила Іванівна
Скікевич, Маргарита Георгіївна
Ахмеров, Вячеслав Джаудатович
Волошина, Людмила Ивановна
Скикевич, Маргарита Георгиевна
Ахмеров, Вячеслав Джаудатович
Voloshina, L. I.
Skikevych, M. G.
Ahmerov, V. D.
Issue Date: 2016
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Волошина Л. І. Підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів – запорука вдосконалення процессу підготовки лікаря / Л. І. Волошина, М. Г. Скікевич, В. Д. Ахмеров // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. уч., Полтава, 24 березня 2016 року. – Полтава, 2016. – С. 40–41.
Abstract: Розглянуто питання розширення можливостей ВНЗ щодо вдосконалення підготовки майбутніх фахівців шляхом модернізації процесу підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників; The issue of expanding the capacity of universities to improve the training of future specialists through the modernization of the process of professional development of scientific and pedagogical workers is considered; Рассмотрены вопросы расширения возможностей вузов по совершенствованию подготовки будущих специалистов модернизации процесса повышения квалификации научно-педагогических работников.
Keywords: науково-педагогічний працівник
підвищення кваліфікації
освітній процес
scientific and pedagogical worker
advanced training
educational process
научно-педагогический работник
повышение квалификации
образовательный процесс
URI: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8035
Appears in Collections:Наукові праці
Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VolSkikAhmer2016.pdf532,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.