Взаємовідвідування занять як сучасний метод оптимізації навчального процесу

Ескіз недоступний

Дата

2007

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»

Анотація

Здійснюючи контролюючу функцію, кафедра домагається того, щоб контроль не означав для викладача обмеження їх діяльності, самостійності. Така система контролю спонукає професорсько-викладацький склад кафедри до творчої праці, бажання зробити своє заняття ще ефективнішим, змістовнішим, привабливішим для студента, цікавим і неординарним; In exercising its controlling function, the department seeks to ensure that control does not mean for a teacher limitation of their activity, independence. Such a control system prompts the teaching staff of the department for creative work, the desire to make the lesson even more effective, meaningful, more attractive to the student, interesting and extraordinary; Осуществляя контролирующую функцию, кафедра добивается того, чтобы контроль не означал для преподавателя ограничения их деятельности, самостоятельности. Такая система контроля побуждает профессорско-преподавательский состав кафедры к творческому труду, желание сделать свое занятие еще более эффективным, содержательным, более привлекательным для студентов, интересным и неординарным.

Опис

Ключові слова

взаємовідвідування занять, методи оптимізації навчального процесу, mutual learning, methods for optimizing the learning process, взаимопосещение занятий, методы оптимизации учебного процесса

Бібліографічний опис

Андріянова О. Ю. Взаємовідвідування занять як сучасний метод оптимізації навчального процесу / О. Ю. Андріянова, І. В. Яценко // Самостійна робота студентів і кредитно-модульна система організації навчального процесу : матер. навч.-метод. конф. – Полтава, 2007. – С. 127–129.