Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8096
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Казаков, Юрій Михайлович | - |
dc.contributor.author | Петров, Євген Євгенович | - |
dc.contributor.author | Бурмак, Юрій Григорович | - |
dc.contributor.author | Треумова, Світлана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Борисова, Зінаїда Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-29T12:39:49Z | - |
dc.date.available | 2018-05-29T12:39:49Z | - |
dc.date.issued | 2018-03-22 | - |
dc.identifier.citation | Контроль якості знань студентів шляхом компꞌютерного тестування: деякі позитивні і негативні аспекти /Ю. М. Казаков, Є. Є. Петров, Ю. Г. Бурмак [та ін.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 108–109. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8096 | - |
dc.description.abstract | Складання тестів, адекватних поставленій меті, - процес складний, багаторівневий, що випливає з багатьох принципів [1]: відповідність змісту тесту меті тестування, визначення значущості знань, що перевіряються, взаємозв'язок змісту і форми, змістовна правильність тестових завдань, репрезентативність змісту навчальної дисципліни в змісті тесту, комплексність і збалансованість змісту тесту, системність змісту, варіативність змісту. Слід наголосити, що в навчальному процесі вищої школи має застосовуватися принцип доцільності використання різних методів і форм навчання. Звернення до комп'ютерних програм можливе лише в ситуаціях, що забезпечують отримання знань, які неможливо або досить складно отримати за допомогою інших технологій. Якість підготовки майбутнього спеціаліста маєх перевірятися за ступенем готовності до вирішення завдань щодо конкретних тем і розділів програми. І саме тестування є одним із ефективних інструментів контролю результатів навчання. Водночас слід ураховувати, що тестування - неоднозначний і складний процес. Досягнення уніфікованої оцінки знань студентів дуже складно здійснити, оскільки рівень підготовки студентів істотно різниться. На нашу думку, передчасно (особливо в медичних вищих навчальних закладах) робити тестування основним елементом педагогічного контролю -доцільніше поєднувати класичну методику з різними видами комп'ютерного тестування. Більше того, ми глибоко переконані, що в процесі підготовки студентів-медиків особливе місце треба відвести методам, що дозволяють розвивати і діагностувати рівень професійного мислення, вмінь і навичок майбутніх фахівців. Важко уявити справжнього майбутнього клініциста без засвоєння основних алгоритмів дій безпосередньо біля ліжка хворого. А можливості засобів програмованого контролю в цій сфері досить обмежені. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» | uk_UA |
dc.subject | тести | uk_UA |
dc.subject | тестування | uk_UA |
dc.subject | якість знань | uk_UA |
dc.subject | контроль | uk_UA |
dc.title | Контроль якості знань студентів шляхом компꞌютерного тестування: деякі позитивні і негативні аспекти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kontrol_yakosti_znan_stydentiv.pdf | 46,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.