Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8162
Назва: Запровадження симуляційних технологій у вищу медичну освіту як один із факторів підвищення рівня практичної підготовки майбутніх лікарів
Автори: Ждан, Вячеслав Миколайович
Ждан, Вячеслав Николаевич
Zhdan, V. M.
Дворник, Валентин Миколайович
Дворник, Валентин Николаевич
Dvornyk, V. M.
Білаш, Сергій Михайлович
Билаш, Сергей Михайлович
Bilash, S. M.
Бєляєва, Олена Миколаївна
Беляева, Елена Николаевна
Bieliaieva, O. M.
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Запровадження симуляційних технологій у вищу медичну освіту як один із факторів підвищення рівня практичної підготовки майбутніх лікарів / В. М. Ждан, В. М. Дворник, С. М. Білаш, О. М. Бєляєва // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 3–7.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто переваги інноваційної педагогічної технології – симуляційного навчання. Показано, що робота із симуляторами, манекенами, фантомами, віртуальними тренажерами забезпечує умови для ефективного, безпечного і психологічно комфортного відпрацювання практичних навичок майбутніх лікарів. У висновках зазначається, що, незважаючи на безумовні переваги, симуляційне навчання є лише однією з новітніх педагогічних технологій, а тому не може повністю замінити навчання «біля ліжка хворого» і не передбачає відмову від традиційних організаційних форм навчання у вищих медичних навчальних закладах; The advantages of such innovative pedagogical technology as simulation training are considered. It is shown that work with simulators, manikins, phantoms, virtual simulators provides conditions for efficient, safe and psychologically comfortable training of practical skills of future doctors. The authors state that, despite the undeniable advantages, simulation training is only one of the newest pedagogical technologies, and therefore can not completely replace the training «at the bed of the patient» and does not reject traditional organizational forms of study at higher medical schools; Рассматриваются преимущества такой инновационной педагогической технологии, как симуляционное обучение. Показано, что работа с симуляторами, манекенами, фантомами, виртуальными тренажерами создает условия для эффективной, безопасной и психологически комфортной отработки практических навыков будущих врачей. В заключении подчеркивается, что, несмотря на безусловные преимущества, симуляционное обучение является лишь одной из педагогических технологий, в связи с чем не может целиком заменить «обучение у постели больного» и не предусматривает отказ от традиционных организационных форм обучения в высших медицинских учебных заведениях.
Ключові слова: медична освіта
інноваційні технології
симуляційне навчання
базові медичні маніпуляції
практичні навички
medical education
innovative technologies
simulation training
basic medical manipulations
practical skills
медицинское образование
инновационные технологии
симуляционное обучение
практические навыки
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8162
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaprovadzhennia_symuliatsiinykh_tekhnolohii.pdf366,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.