Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8163
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorБеляева, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorBieliaieva, O. M.-
dc.contributor.authorГончарова, Євгенія Євгенівна-
dc.contributor.authorГончарова, Евгения Евгеньевна-
dc.contributor.authorHoncharova, Y. Y.-
dc.date.accessioned2018-06-06T06:11:17Z-
dc.date.available2018-06-06T06:11:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБєляєва О. М. Взаємодія викладача і студентів у процесі консультування стосовно навчання професійно-орієнтованого іншомовного мовлення / О. М. Бєляєва, Є. Є. Гончарова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Вид-во «Астрая», 2018. – С. 10–13.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.147-054.6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8163-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанню організації консультування на диференційованій основі в процесі навчання професійно-орієнтованого іншомовного мовлення. Розглядається система взаємообумовлених дій викладача та студентів під час проведення консультацій. Досліджується використання дидактичних впливів із метою активізації засвоєння професійно значущого навчального матеріалу; The paper considers the issue of differential approach to the tutorial management during the process of professionally-oriented foreign language speaking. The system of the interrelated “teacher-students” activities during the tutorials is elucidated. The use of didactic impacts to intensify the acquisition of the professional meaningful learning material is investigated; Статья посвящается вопросу организации консультирования на основе дифференциации в процессе обучения профессионально-ориентированной иноязычной разговорной речи. Рассматривается система взаимообусловленных действий преподавтеля и студентов во время проведения консультаций. Исследуется использование дидактических воздействий с целью активизации усвоения профессионально значимого учебного материала.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконсультаціяuk_UA
dc.subjectдиференційована основаuk_UA
dc.subjectдидактичні впливиuk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтоване іншомовне мовленняuk_UA
dc.subjectмотиваційно-стимулювальна діяльністьuk_UA
dc.subjecttutorialuk_UA
dc.subjectdifferential basisuk_UA
dc.subjectdidactic impactsuk_UA
dc.subjectprofessionally-oriented foreign language speakinguk_UA
dc.subjectmotivational-stimulating activityuk_UA
dc.subjectконсультацияuk_UA
dc.subjectдифференцированная основаuk_UA
dc.subjectдидактические воздействияuk_UA
dc.subjectпроффесионально-ориентированная иноязычная речьuk_UA
dc.subjectмотивационно-стимулирующая деятельностьuk_UA
dc.titleВзаємодія викладача і студентів у процесі консультування стосовно навчання професійно-орієнтованого іншомовного мовленняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vzaiemodiia_vykladacha_i_studentiv.pdf331,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.