Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8166
Назва: Implementation of the Integrative Approach to Teaching Medical English for Academic Purposes
Автори: Robinson, A.
Lysanets, Yu.
Лисанець, Юлія Валеріївна
Лисанец, Юлия Валериевна
Bieliaieva, O.
Бєляєва, Олена Миколаївна
Беляева, Елена Николаевна
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво Астрая
Бібліографічний опис: Robinson A. Implementation of the Integrative Approach to Teaching Medical English for Academic Purposes / A. Robinson, Yu. Lysanets, O. Bieliaieva // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф., Полтава, 31 травня–01 червня 2018 р. – Полтава : Вид-во «Астрая», 2018. – C. 273–281.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено досвід упровадження інтегративного підходу в процесі викладання курсу фахової англійської мови для науково-педагогічних працівників та здобувачів ступеня доктора філософії у закладах вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців галузі знань 22 «Охорона здоровʼя». Авторами вироблена власна концепція викладу навчального матеріалу. Пропонований підхід апробовано при розробці підручника “Medical English for Academic Purposes” (2018), який укладено з урахуванням сучасних тенденцій інтернаціоналізації вищої школи, що передбачає підготовку фахівців, які працюватимуть у англомовному просторі сучасної науки і освіти; The article presents the experience of implementing the integrative approach in teaching the course in professional English for PhD students and academic staff at higher medical educational institutions that train specialists in the branch of expertise 22 “Healthcare”. The authors developed their own concept of presenting the training material. The proposed approach has been tested in the development of the textbook “Medical English for Academic Purposes” (2018), which was written in the context of current trends in internationalised higher education, involving the training of specialists who will work in the modern English language educational and scientific environment; В статье представлен опыт внедрения интегративного подхода в процессе преподавания курса английского языка для научно-педагогических сотрудников и соискателей степени доктора философии в учреждениях высшего образования, осуществляющих подготовку специалистов отрасли знаний 22 «Здравоохранение». Авторами выработана собственная концепция изложения учебного материала. Предлагаемый подход апробирован при разработке учебника “Medical English for Academic Purposes” (2018), составленного с учетом современных тенденций интернационализации высшей школы, предусматривающих подготовку специалистов, которые будут работать в англоязычном пространстве современной науки и образования.
Ключові слова: інтегративний підхід
галузь знань 22 «Охорона здоровʼя»
фахова англійська мова
науково-педагогічні працівники
здобувачі ступеня доктора філософії
integrative approach
branch of expertise 22 “Healthcare”
English for Professional Purposes
academic staff
PhD students
интегративный подход
отрасль знаний 22 «Здравоохранение»
английский язык для профессиональных целей
научно-педагогические сотрудники
соискатели степени доктора философии
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8166
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Implementation_of_the_Integrative.pdf592 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.