Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRobinson, A.-
dc.contributor.authorLysanets, Yu.-
dc.contributor.authorЛисанець, Юлія Валеріївна-
dc.contributor.authorЛисанец, Юлия Валериевна-
dc.contributor.authorBieliaieva, O.-
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorБеляева, Елена Николаевна-
dc.date.accessioned2018-06-06T09:07:52Z-
dc.date.available2018-06-06T09:07:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationRobinson A. Implementation of the Integrative Approach to Teaching Medical English for Academic Purposes / A. Robinson, Yu. Lysanets, O. Bieliaieva // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф., Полтава, 31 травня–01 червня 2018 р. – Полтава : Вид-во «Астрая», 2018. – C. 273–281.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.147.88-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8166-
dc.description.abstractУ статті представлено досвід упровадження інтегративного підходу в процесі викладання курсу фахової англійської мови для науково-педагогічних працівників та здобувачів ступеня доктора філософії у закладах вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців галузі знань 22 «Охорона здоровʼя». Авторами вироблена власна концепція викладу навчального матеріалу. Пропонований підхід апробовано при розробці підручника “Medical English for Academic Purposes” (2018), який укладено з урахуванням сучасних тенденцій інтернаціоналізації вищої школи, що передбачає підготовку фахівців, які працюватимуть у англомовному просторі сучасної науки і освіти; The article presents the experience of implementing the integrative approach in teaching the course in professional English for PhD students and academic staff at higher medical educational institutions that train specialists in the branch of expertise 22 “Healthcare”. The authors developed their own concept of presenting the training material. The proposed approach has been tested in the development of the textbook “Medical English for Academic Purposes” (2018), which was written in the context of current trends in internationalised higher education, involving the training of specialists who will work in the modern English language educational and scientific environment; В статье представлен опыт внедрения интегративного подхода в процессе преподавания курса английского языка для научно-педагогических сотрудников и соискателей степени доктора философии в учреждениях высшего образования, осуществляющих подготовку специалистов отрасли знаний 22 «Здравоохранение». Авторами выработана собственная концепция изложения учебного материала. Предлагаемый подход апробирован при разработке учебника “Medical English for Academic Purposes” (2018), составленного с учетом современных тенденций интернационализации высшей школы, предусматривающих подготовку специалистов, которые будут работать в англоязычном пространстве современной науки и образования.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Астраяuk_UA
dc.subjectінтегративний підхідuk_UA
dc.subjectгалузь знань 22 «Охорона здоровʼя»uk_UA
dc.subjectфахова англійська моваuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічні працівникиuk_UA
dc.subjectздобувачі ступеня доктора філософіїuk_UA
dc.subjectintegrative approachuk_UA
dc.subjectbranch of expertise 22 “Healthcare”uk_UA
dc.subjectEnglish for Professional Purposesuk_UA
dc.subjectacademic staffuk_UA
dc.subjectPhD studentsuk_UA
dc.subjectинтегративный подходuk_UA
dc.subjectотрасль знаний 22 «Здравоохранение»uk_UA
dc.subjectанглийский язык для профессиональных целейuk_UA
dc.subjectнаучно-педагогические сотрудникиuk_UA
dc.subjectсоискатели степени доктора философииuk_UA
dc.titleImplementation of the Integrative Approach to Teaching Medical English for Academic Purposesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Implementation_of_the_Integrative.pdf592 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.