Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриньова, Марина Вiкторiвна-
dc.contributor.authorГринева, Марина Викторовна-
dc.contributor.authorHryniova, M. V.-
dc.contributor.authorВарданян, Анаіт Оганесівна-
dc.contributor.authorВарданян, Анаит Оганесовна-
dc.contributor.authorVardanian, A. O.-
dc.date.accessioned2018-06-06T09:12:16Z-
dc.date.available2018-06-06T09:12:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГриньова М. В. Теоретичний аналіз компетентності як ключового поняття педагогіки / М. В. Гриньова, А. О. Варданян // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф., Полтава, 31 травня–01 червня 2018 р. – Полтава : Вид-во «Астрая», 2018. – С. 76–79.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 37.0-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8168-
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність ключового поняття педагогіки – «компетентність», проведено загальний та порівняльний аналіз дефініцій до розуміння компетентності в сучасних наукових дискурсах. Спираючись на розглянуті визначення і використовуючи теоретичний аналіз, визначено, що в контексті дослідження, під компетентністю розуміємо професійну якість, уміння актуалізувати в певній ситуації отримані знання та досвід, у контексті як соціальних, так і професійних ситуацій з урахуванням зовнішніх обставин; В статье исследована сущность ключевого понятия педагогики – «компетентность», проведен общий и сравнительный анализ дефиниций к пониманию компетентности в современных научных дискурсах. Опираясь на рассмотренные определения и используя теоретический анализ, определено, что в контексте исследования, под компетентностью понимаем профессиональное качество, умение актуализировать в определенной ситуации полученные знания и опыт в контексте как социальных, так и профессиональных ситуаций с учетом внешних обстоятельств; The article examines the essence of the key concept of pedagogy – “competence”. General and comparative analysis of definitions towards the understanding of competence in modern scientific discourses has been conducted. Based on the definition considered and using theoretical analysis, it is determined that in the context of the study competence is understood as a professional quality, the ability to actualize the knowledge and experience acquired in a given situation in the context of both social and professional situations, taking into account external circumstances.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво Астраяuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectфахівецьuk_UA
dc.subjectстуденти вищих навчальних закладівuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectпідхідuk_UA
dc.subjectкомпетентностьuk_UA
dc.subjectспециалистuk_UA
dc.subjectстуденты высших учебных заведенийuk_UA
dc.subjectпрофессиональная компетентностьuk_UA
dc.subjectподходuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectspecialistuk_UA
dc.subjectstudents of higher educational establishmentsuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectapproachuk_UA
dc.titleТеоретичний аналіз компетентності як ключового поняття педагогікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teoretychnyi_analiz_kompetentnosti.pdf334,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.