Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLysanets, Yu. V.-
dc.contributor.authorЛисанець, Юлія Валеріївна-
dc.contributor.authorЛисанец, Юлия Валериевна-
dc.contributor.authorHavrylieva, K. H.-
dc.contributor.authorГаврильєва, Ксеня Григорівна-
dc.contributor.authorГаврильева, Ксения Григорьевна-
dc.date.accessioned2018-06-06T09:15:00Z-
dc.date.available2018-06-06T09:15:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationLysanets Yu. V. Mastering the Principles of Academic Writing in English: The “Researcher Connect” Experience / Yu. V. Lysanets, K. H. Havrylieva // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф., Полтава, 31 травня–01 червня 2018 р. – Полтава : Вид-во «Астрая», 2018. – С. 160–163.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.147.88-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8170-
dc.description.abstractУ статті представлено досвід участі в тренінговому семінарі “Researcher Connect” Британської Ради в Україні. Проаналізовано методологічний потенціал чотирьох модулів програми (Foundation Module; Effective Abstracts; Persuasive Proposals; Presenting with Impact), спрямованих на розвиток комунікативних навичок молодих учених, необхідних для успішного міжнародного спілкування і співпраці. Досліджено механізми поліпшення навичок академічного письма під час вивчення англійської мови за професійним спрямуванням; The article presents the experience of participating in the “Researcher Connect” workshop of the British Council in Ukraine. The paper analyzes the methodological potential of the four modules (Foundation Module; Effective Abstracts; Persuasive Proposals; Presenting with Impact), which are aimed at developing the communication skills of young scientists and are necessary for successful international communication and cooperation. The mechanisms of improving the academic writing skills during the study of English for Professional Purposes have been explored; В статье представлен опыт участия в тренинговом семинаре «Researcher Connect» Британского Совета в Украине. Проанализирован методологический потенциал четырех модулей программы (Foundation Module; Effective Abstracts; Persuasive Proposals; Presenting with Impact), направленных на развитие коммуникативных навыков молодых ученых, необходимых для успешного международного общения и сотрудничества. Исследованы механизмы улучшения навыков академического письма при изучении английского языка для профессиональных целей.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Астраяuk_UA
dc.subjectнауковий стильuk_UA
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UA
dc.subjectБританська Рада в Україніuk_UA
dc.subjectacademic writinguk_UA
dc.subjectcommunicative skillsuk_UA
dc.subjectBritish Council in Ukraineuk_UA
dc.subjectнаучный стильuk_UA
dc.subjectкоммуникативные навыкиuk_UA
dc.subjectБританский Совет в Украинеuk_UA
dc.titleMastering the Principles of Academic Writing in English: The “Researcher Connect” Experienceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mastering_the_Principles.pdf327,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.