Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8174
Назва: Про деякі підходи до визначення поняття «культура»
Автори: Ніколаєва, Наталія Миколаївна
Николаева, Наталья Николаевна
Nikolaieva, N. M.
Роженко, Інеса Віталіївна
Роженко, Инесса Виталиевна
Rozhenko, I. V.
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво Астрая
Бібліографічний опис: Ніколаєва Н. М. Про деякі підходи до визначення поняття «культура» / Н. М. Ніколаєва, І. В. Роженко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф., Полтава, 31 травня–01 червня 2018 р. – Полтава : Вид-во «Астрая», 2018. – С. 207–210.
Короткий огляд (реферат): Для системи освіти особливого значення набуває проблема професійного становлення працівників навчальних закладів. Нові запити суспільства вимагають наукового аналізу особистісних і професійних якостей працівників навчального закладу, мотивів управлінської діяльності. Специфіка ЗВО зумовлює визначення пріоритетного завдання: розвиток особистісних і професійних якостей працівників навчального закладу, розширення можливостей цього процесу завдяки підсиленню його цілісності, педагогічного аналізу функцій та особливостей їхнього професійного становлення; Для системы образования особое значение приобретает проблема профессионального становления работников учебных заведений. Новые запросы общества требуют научного анализа личностных и профессиональных качеств работников учебного заведения, мотивов управленческой деятельности. Специфика УВО способствует определению приоритетной задачи: развитие личностных и профессиональных качеств работников учебного заведения, расширение возможностей этого процесса благодаря усилению его целостности, педагогического анализа функций и особенностей их профессионального становления; The problem of employees professional formation of educational institutions has particular importance for the education system. New demands of society require a scientific analysis of personal and professional qualities of an educational institution employees and management activity motives. The specificity of the HEE determines the definition of the priority tasks: the development of personal and professional qualities of the educational institution staff, the expansion of the possibilities of this process due to the strengthening of its integrity, pedagogical analysis of functions and peculiarities of their professional formation.
Ключові слова: культура
аксіологічний
антропологічний
діалоговий
діяльнісний
емпіричний
етносоціологічний
соціологічний
сумативний
філософський підходи
культура
аксиологический
антропологический
диалоговый
деятельный
эмпирический
этносоциологический
социологический
суммативный
философский подходы
culture
axiological
anthropological
dialogical
active
empirical
ethno-sociological
sociological
summatic
philosophical approaches
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8174
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pro_deiaki_pidkhody_do_vyznachennia.pdf332,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.