Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8227
Назва: Моніторинг якості вищої освіти (теоретичний аспект)
Автори: Ждан, Вячеслав Миколайович
Ждан, Вячеслав Николаевич
Zhdan, V. M.
Бобирьов, Віктор Миколайович
Бобырев, Виктор Николаевич
Bobyrov, V. M.
Білаш, Сергій Михайлович
Билаш, Сергей Михайлович
Bilash, S. M.
Бєляєва, Олена Миколаївна
Беляева, Елена Николаевна
Bieliaieva, O. M.
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Моніторинг якості вищої освіти (теоретичний аспект) / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, С. М. Білаш, О. М. Бєляєва // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. ст. І Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Полтава, 11-12 трав. 2016 р. – Харків : ТОВ «Тім Пабліш Груп», 2016. – С. 3–15.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто деякі питання, які становлять теоретичну базу моніторингу якості вищої освіти. Значну увагу авторами приділено видам, принципам, завданням і функціям моніторингу. У висновках зазначається, що ефективність розв’язання численних завдань, які нині стоять перед вищою освітою, забезпечується шляхом проведення моніторингових досліджень якості вищої освіти, які є об’єктивною потребою інноваційного розвитку будь-якої освітньої системи і слугують дієвим інструментом управління якістю освітнього процесу у вищій школі; Рассматриваются некоторые вопросы, касающиеся теоретической базы мониторинга качества высшего образования. Значительное внимание авторами уделено видам, принципам, заданиям и функциям мониторинга. В заключении указано, что эффективность решения многочисленных заданий, стоящих перед высшим образованием, может быть обеспечена путём проведения мониторинговых исследований качества высшего образования, являющихся объективной потребностью инновационного развития любой образовательной системы и служащих действенным инструментом управления качеством образовательного процесса в высшей школе; Some questions concerning the theoretical framework for monitoring the quality of higher education are reviewed. Considerable attention is given to the types, principles, tasks and functions of the monitoring process. In conclusions it is pointed out, that the effectiveness of the solution of a number of tasks facing higher education can be achieved through the monitoring research of the quality of higher education, which is an objective necessity of innovative development of any educational system and an effective control tool of the quality of the educational process in high school.
Ключові слова: вища освіта
якість освіти
критерії якості
моніторинг
види моніторингу
принципи моніторингу
завдання моніторингу
функції моніторингу
оцінні процедури
высшее образование
качество образования
критерии качества
мониторинг
виды мониторинга
принципы мониторинга
задания мониторинга
функции мониторинга
оценочные процедуры
higher education
quality of education
quality criteria
monitoring process
monitoring types
monitoring principles
monitoring tasks
monitoring functions
evaluation procedures
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8227
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monitorynh_yakosti_vyshchoi.pdf317,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.