Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8227
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖдан, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorЖдан, Вячеслав Николаевич-
dc.contributor.authorZhdan, V. M.-
dc.contributor.authorБобирьов, Віктор Миколайович-
dc.contributor.authorБобырев, Виктор Николаевич-
dc.contributor.authorBobyrov, V. M.-
dc.contributor.authorБілаш, Сергій Михайлович-
dc.contributor.authorБилаш, Сергей Михайлович-
dc.contributor.authorBilash, S. M.-
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorБеляева, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorBieliaieva, O. M.-
dc.date.accessioned2018-06-11T07:01:55Z-
dc.date.available2018-06-11T07:01:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМоніторинг якості вищої освіти (теоретичний аспект) / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, С. М. Білаш, О. М. Бєляєва // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. ст. І Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Полтава, 11-12 трав. 2016 р. – Харків : ТОВ «Тім Пабліш Груп», 2016. – С. 3–15.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 37.046.16:371.279.7:001/002.6”731”-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8227-
dc.description.abstractРозглянуто деякі питання, які становлять теоретичну базу моніторингу якості вищої освіти. Значну увагу авторами приділено видам, принципам, завданням і функціям моніторингу. У висновках зазначається, що ефективність розв’язання численних завдань, які нині стоять перед вищою освітою, забезпечується шляхом проведення моніторингових досліджень якості вищої освіти, які є об’єктивною потребою інноваційного розвитку будь-якої освітньої системи і слугують дієвим інструментом управління якістю освітнього процесу у вищій школі; Рассматриваются некоторые вопросы, касающиеся теоретической базы мониторинга качества высшего образования. Значительное внимание авторами уделено видам, принципам, заданиям и функциям мониторинга. В заключении указано, что эффективность решения многочисленных заданий, стоящих перед высшим образованием, может быть обеспечена путём проведения мониторинговых исследований качества высшего образования, являющихся объективной потребностью инновационного развития любой образовательной системы и служащих действенным инструментом управления качеством образовательного процесса в высшей школе; Some questions concerning the theoretical framework for monitoring the quality of higher education are reviewed. Considerable attention is given to the types, principles, tasks and functions of the monitoring process. In conclusions it is pointed out, that the effectiveness of the solution of a number of tasks facing higher education can be achieved through the monitoring research of the quality of higher education, which is an objective necessity of innovative development of any educational system and an effective control tool of the quality of the educational process in high school.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectкритерії якостіuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectвиди моніторингуuk_UA
dc.subjectпринципи моніторингуuk_UA
dc.subjectзавдання моніторингуuk_UA
dc.subjectфункції моніторингуuk_UA
dc.subjectоцінні процедуриuk_UA
dc.subjectвысшее образованиеuk_UA
dc.subjectкачество образованияuk_UA
dc.subjectкритерии качестваuk_UA
dc.subjectмониторингuk_UA
dc.subjectвиды мониторингаuk_UA
dc.subjectпринципы мониторингаuk_UA
dc.subjectзадания мониторингаuk_UA
dc.subjectфункции мониторингаuk_UA
dc.subjectоценочные процедурыuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectquality of educationuk_UA
dc.subjectquality criteriauk_UA
dc.subjectmonitoring processuk_UA
dc.subjectmonitoring typesuk_UA
dc.subjectmonitoring principlesuk_UA
dc.subjectmonitoring tasksuk_UA
dc.subjectmonitoring functionsuk_UA
dc.subjectevaluation proceduresuk_UA
dc.titleМоніторинг якості вищої освіти (теоретичний аспект)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monitorynh_yakosti_vyshchoi.pdf317,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.