Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/826
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Богиня, Лариса Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Савицька, Тетяна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Колєчкіна, Інна Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-10T08:01:02Z | - |
dc.date.available | 2017-10-10T08:01:02Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Богиня Л. В. Урахування викладачем лінгвокультурологічних та характерологічних особливостей іноземних студентів як один з чинників впливу на їх адаптацію / Л. В. Богиня, Т. В. Савицька, І. В. Колєчкіна // Збірник статей І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи" (11-12 травня 2016 року). – Полтава, 2016. — С. 22—28. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 378. 14-057.632 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/826 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто деякі характерологічні особливості іноземних студентів, що прибувають на навчання в Україну з різних регіонів світу, умови їх адаптації до навчання та проживання в новому соціокультурному середовищі, можливі вербальні та невербальні засоби впливу викладача на адаптаційні процеси; The paper considers some characteristic peculiarities of international students, who comes to Ukraine from different countries of the world with educational purpose; the conditions of their adaptation to training and accommodation in new sociocultural environment; possible verbal and non-verbal means of the teacher’s influence onto the processes of adaptation; В статье рассмотрены некоторые характерологические особенности иностранных студентов, приезжающих в Украину из разных стран мира с целью получения образования, условия их адаптации к обучению и проживанию в новой социокультурной cреде, возможные вербальные и невербальные средства влияния преподавателя на течение адаптационных процессов. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» | uk_UA |
dc.subject | характерологічні особливості | uk_UA |
dc.subject | «культурний шок» | uk_UA |
dc.subject | педагогічний вплив | uk_UA |
dc.subject | адаптаційні процеси | uk_UA |
dc.subject | характерологические особенности | uk_UA |
dc.subject | лінгвокульторологічна адаптація | uk_UA |
dc.subject | «культурный шок» | uk_UA |
dc.subject | адаптационные процессы | uk_UA |
dc.subject | педагогическое влияние | uk_UA |
dc.subject | лингвокультурологическая адаптация | uk_UA |
dc.subject | characteristic peculiarities | uk_UA |
dc.subject | “culture shock” | uk_UA |
dc.subject | adaptation processes | uk_UA |
dc.subject | pedagogical influence | uk_UA |
dc.subject | linguo-cultural adaptation | uk_UA |
dc.title | Урахування викладачем лінгвокультурологічних та характерологічних особливостей іноземних студентів як один з чинників впливу на їх адаптації | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Urahuvannya.pdf | 262,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.