Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8409
Title: | Сучасні методи контролю рівня знань лікарів-інтернів на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів із предмета «Ортодонтія» |
Authors: | Галич, Людмила Борисівна Сокологорська-Никіна, Юлія Костянтинівна Макарова, Олександра Миколаївна Стасюк, Олексій Анатолійович Довженко, Андрій Віталійович |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» |
Citation: | Сучасні методи контролю рівня знань лікарів-інтернів на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів із предмета «Ортодонтія» / Л. Б. Галич, Ю. К. Сокологорська-Никіна, О. М. Макарова [та ін.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 47–48. |
Abstract: | Наведено приклад оцінки рівня знань підготовки лікарів-інтернів із фаху «Стоматологія». Показано, що оцінювання є важливим етапом підвищення якості навчання під час підготовки майбутніх лікарів-стоматологів та формування в них загальних і професійних компетентностей. The article presents an example of an assessment of knowledge level of interns, who are training in the specialty "Dentistry", for the continuous improvement of the lesson's processes. An important step in improving the quality of the future dentists’ training and the formation of their general and professional competencies are discussed. |
Keywords: | післядипломна освіта лікарі-інтерни контроль знань тестування |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8409 |
Appears in Collections: | Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах Наукові праці. Кафедра післядипломної освіти лікарів-ортодонтів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
23_SMK.pdf | 56,34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.