Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8415
Назва: Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх лікарів до застосування фізично-реабілітаційних технологій у професійній діяльності
Автори: Ємець, Анатолій Васильович
Донченко, Вікторія Іванівна
Скріннік, Євгенія Олександрівна
Дьяченко, Юрій Альбертович
Дата публікації: 2018
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх лікарів до застосування фізично-реабілітаційних технологій у професійній діяльності / А. В. Ємець, В. І. Донченко, Є. О. Скриннік, Ю. А. Дьяченко // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 84–86.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто педагогічні умови, які забезпечують ефективність і результативність формування фахової компетентності майбутніх лікарів, володіння фізично-реабілітаційними технологіями професійної діяльності зокрема. The pedagogical conditions, which ensure the effectiveness and efficiency of forming the professional competence of future physicians, the possession of physical and rehabilitation technologies of professional activity in particular, are considered.
Ключові слова: педагогічні умови
майбутні лікарі,
професійна діяльність
фізично-реабілітаційні технології
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8415
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах
Наукові праці. Кафедра фізичної та реабілітаційної медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42_OPU.pdf77,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.