Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8430
Назва: | Проектна робота як засіб індивідуалізації контролю навчальних досягнень студентів |
Автори: | Кальнік, О. П. |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» |
Бібліографічний опис: | Кальнік О. П. Проектна робота як засіб індивідуалізації контролю навчальних досягнень студентів / О. П. Кальнік // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 104–108. |
Короткий огляд (реферат): | Автор обґрунтовує можливість використання соціонічних методів для визначення індивідуальних особливостей студентів із метою індивідуалізації контролю, дійшовши висновку, що найуніверсальнішим методом контролю навчальних досягнень є контроль за допомогою проектів. The author proves the possibility o f using socionic methods to determine individual characteristics o f students with the aim o f assessment individualization and comes to the conclusion that the most effective and versatile method o f assessment is assessment through projects. |
Ключові слова: | контроль навчальних досягнень особистісний потенціал студента вищий навчальний заклад соціоніка метод проектів |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8430 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
55_PRY.pdf | 61,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.