Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіколішин, Анатолій Карлович-
dc.contributor.authorКіндій, Данило Єфремович-
dc.contributor.authorПетрушанко, Тетяна Олексіївна-
dc.contributor.authorІленко, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorЛитовченко, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorМарченко, Алла Володимирівна-
dc.contributor.authorНиколишин, Анатолий Карлович-
dc.contributor.authorКиндий, Данило Ефремович-
dc.contributor.authorПетрушанко, Татьяна Алексеевна-
dc.contributor.authorИленко, Наталия Николаевна-
dc.contributor.authorЛитовченко, Ирина Юрьевна-
dc.contributor.authorМарченко, Алла Владимировна-
dc.date.accessioned2018-07-31T03:38:31Z-
dc.date.available2018-07-31T03:38:31Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationФорми і методи контролю знань студентів на кафедрі терапевтичної стоматології / А. К. Ніколішин, Д. Є. Кіндій, Т. О. Петрушанко [та ін.] // Оптимізація методів контролю знань студентів за сучасних умов організації навчального процесу : матеріали навч.–метод. конф., Полтава, 2006 р. – Ч. 2. – Полтава, 2006 – С. 22–24.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8445-
dc.description.abstractВ умовах значних інформаційних перевантажень важливо враховувати психологічні особливості юнацтва й умови ефективності психічних процесів у пізнавальній діяльності. Сучасні психолого-педагогічні дослідження свідчать, що працездатність студента, а також ефективність його сприйняття, пам’яті, уваги, мислення, значно зростають в умовах, коли методи навчання та контролю є різноманітними. Постійна зміна видів пізнавальної діяльності, їхніх форм, особливо в умовах позитивного емоційного забарвлення, робить власне пізнавальний процес для студента цікавим, захоплюючим, різноманітним, а значить - і більш ефективним; В условиях значительных информационных перегрузок важно учитывать психологические особенности юношества и условия эффективности психических процессов в познавательной деятельности. Современные психолого-педагогические исследования показывают, что работоспособность студента, а также эффективность его восприятия, памяти, внимания, мышления, значительно возрастают в условиях, когда методы обучения и контроля разнообразны. Постоянная смена видов познавательной деятельности, их форм, особенно в условиях положительного эмоционального окраса, делает собственно познавательный процесс для студентов интересным, захватывающим, разнообразным, а значит - и более эффективным.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectформи і методи контролю знаньuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectформы и методы контроля знанийuk_UA
dc.subjectстудентыuk_UA
dc.titleФорми і методи контролю знань студентів на кафедрі терапевтичної стоматологіїuk_UA
dc.title.alternativeФормы и методы контроля знаний студентов на кафедре терапевтической стоматологииuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forms_and_methods_of_monitoring_students_knowledge.pdf94,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.