Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8445
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ніколішин, Анатолій Карлович | - |
dc.contributor.author | Кіндій, Данило Єфремович | - |
dc.contributor.author | Петрушанко, Тетяна Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Іленко, Наталія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Литовченко, Ірина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Марченко, Алла Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Николишин, Анатолий Карлович | - |
dc.contributor.author | Киндий, Данило Ефремович | - |
dc.contributor.author | Петрушанко, Татьяна Алексеевна | - |
dc.contributor.author | Иленко, Наталия Николаевна | - |
dc.contributor.author | Литовченко, Ирина Юрьевна | - |
dc.contributor.author | Марченко, Алла Владимировна | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-31T03:38:31Z | - |
dc.date.available | 2018-07-31T03:38:31Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Форми і методи контролю знань студентів на кафедрі терапевтичної стоматології / А. К. Ніколішин, Д. Є. Кіндій, Т. О. Петрушанко [та ін.] // Оптимізація методів контролю знань студентів за сучасних умов організації навчального процесу : матеріали навч.–метод. конф., Полтава, 2006 р. – Ч. 2. – Полтава, 2006 – С. 22–24. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8445 | - |
dc.description.abstract | В умовах значних інформаційних перевантажень важливо враховувати психологічні особливості юнацтва й умови ефективності психічних процесів у пізнавальній діяльності. Сучасні психолого-педагогічні дослідження свідчать, що працездатність студента, а також ефективність його сприйняття, пам’яті, уваги, мислення, значно зростають в умовах, коли методи навчання та контролю є різноманітними. Постійна зміна видів пізнавальної діяльності, їхніх форм, особливо в умовах позитивного емоційного забарвлення, робить власне пізнавальний процес для студента цікавим, захоплюючим, різноманітним, а значить - і більш ефективним; В условиях значительных информационных перегрузок важно учитывать психологические особенности юношества и условия эффективности психических процессов в познавательной деятельности. Современные психолого-педагогические исследования показывают, что работоспособность студента, а также эффективность его восприятия, памяти, внимания, мышления, значительно возрастают в условиях, когда методы обучения и контроля разнообразны. Постоянная смена видов познавательной деятельности, их форм, особенно в условиях положительного эмоционального окраса, делает собственно познавательный процесс для студентов интересным, захватывающим, разнообразным, а значит - и более эффективным. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» | uk_UA |
dc.subject | форми і методи контролю знань | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | формы и методы контроля знаний | uk_UA |
dc.subject | студенты | uk_UA |
dc.title | Форми і методи контролю знань студентів на кафедрі терапевтичної стоматології | uk_UA |
dc.title.alternative | Формы и методы контроля знаний студентов на кафедре терапевтической стоматологии | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Forms_and_methods_of_monitoring_students_knowledge.pdf | 94,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.