Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8451
Title: | Шляхи оптимізації контролю знань лікарів на етапі післядипломної освіти |
Other Titles: | Пути оптимизации контроля знаний врачей на этапе последипломного образования |
Authors: | Воробйов, Євген Олексійович Скрипник, Ігор Миколайович Марченко, Алла Володимирівна Воробьев, Евгений Алексеевич Скрыпник, Игорь Николаевич Марченко, Алла Владимировна |
Issue Date: | 2006 |
Publisher: | Міністерство охорони здоров’я України, Українська медична стоматологічна академія |
Citation: | Воробйов Є. О. Шляхи оптимізації контролю знань лікарів на етапі післядипломної освіти / Є. О. Воробйов, І. М. Скрипник, А. В. Марченко // Оптимізація методів контролю знань студентів за сучасних умов організації навчального процесу : матеріали навч.–метод. конф., Полтава, 2006 р. – Ч. 1. – Полтава, 2006 – С. 26–28. |
Abstract: | Головною метою інтернатури є поглиблення теоретичних знань, опанування практичними навичками, підвищення професійного рівня та ступеня готовності лікарів до самостійної діяльності. Навчання в інтернатурі складається з двох видів: на кафедрі (очна частина) та базах стажування під керівництвом практичних лікарів у лікувально-профілактичних закладах (заочна чистина). Чітка організація навчального процесу та його контроль мають підвищити мотивацію лікарів-інтернів до навчання протягом навчального року, що стимулює розвиток клінічного мислення та вміння впевнено діяти у стандартних і нестандартних клінічних ситуаціях; Главной целью интернатуры является углубление теоретических знаний, овладение практическими навыками, повышение профессионального уровня и степени готовности врачей к самостоятельной деятельности. Обучение в интернатуре состоит из двух видов: на кафедре (очная часть) и базах стажировку под руководством практических врачей в лечебно-профилактических учреждениях (заочная часть). Четкая организация учебного процесса и его контроль должны повысить мотивацию врачей-интернов к обучению в течение учебного года, стимулирует развитие клинического мышления и умение уверенно действовать в стандартных и нестандартных клинических ситуациях. |
Keywords: | контроль знань післядипломна освіта контроль знаний последипломное образование |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8451 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ways_to_optimize_the_control_of_doctors'_knowledge_at_the_stage.pdf | 109,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.