Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8451
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Воробйов, Євген Олексійович | - |
dc.contributor.author | Скрипник, Ігор Миколайович | - |
dc.contributor.author | Марченко, Алла Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Воробьев, Евгений Алексеевич | - |
dc.contributor.author | Скрыпник, Игорь Николаевич | - |
dc.contributor.author | Марченко, Алла Владимировна | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-01T09:27:26Z | - |
dc.date.available | 2018-08-01T09:27:26Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Воробйов Є. О. Шляхи оптимізації контролю знань лікарів на етапі післядипломної освіти / Є. О. Воробйов, І. М. Скрипник, А. В. Марченко // Оптимізація методів контролю знань студентів за сучасних умов організації навчального процесу : матеріали навч.–метод. конф., Полтава, 2006 р. – Ч. 1. – Полтава, 2006 – С. 26–28. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8451 | - |
dc.description.abstract | Головною метою інтернатури є поглиблення теоретичних знань, опанування практичними навичками, підвищення професійного рівня та ступеня готовності лікарів до самостійної діяльності. Навчання в інтернатурі складається з двох видів: на кафедрі (очна частина) та базах стажування під керівництвом практичних лікарів у лікувально-профілактичних закладах (заочна чистина). Чітка організація навчального процесу та його контроль мають підвищити мотивацію лікарів-інтернів до навчання протягом навчального року, що стимулює розвиток клінічного мислення та вміння впевнено діяти у стандартних і нестандартних клінічних ситуаціях; Главной целью интернатуры является углубление теоретических знаний, овладение практическими навыками, повышение профессионального уровня и степени готовности врачей к самостоятельной деятельности. Обучение в интернатуре состоит из двух видов: на кафедре (очная часть) и базах стажировку под руководством практических врачей в лечебно-профилактических учреждениях (заочная часть). Четкая организация учебного процесса и его контроль должны повысить мотивацию врачей-интернов к обучению в течение учебного года, стимулирует развитие клинического мышления и умение уверенно действовать в стандартных и нестандартных клинических ситуациях. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Міністерство охорони здоров’я України, Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | контроль знань | uk_UA |
dc.subject | післядипломна освіта | uk_UA |
dc.subject | контроль знаний | uk_UA |
dc.subject | последипломное образование | uk_UA |
dc.title | Шляхи оптимізації контролю знань лікарів на етапі післядипломної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Пути оптимизации контроля знаний врачей на этапе последипломного образования | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ways_to_optimize_the_control_of_doctors'_knowledge_at_the_stage.pdf | 109,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.