Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8451
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоробйов, Євген Олексійович-
dc.contributor.authorСкрипник, Ігор Миколайович-
dc.contributor.authorМарченко, Алла Володимирівна-
dc.contributor.authorВоробьев, Евгений Алексеевич-
dc.contributor.authorСкрыпник, Игорь Николаевич-
dc.contributor.authorМарченко, Алла Владимировна-
dc.date.accessioned2018-08-01T09:27:26Z-
dc.date.available2018-08-01T09:27:26Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationВоробйов Є. О. Шляхи оптимізації контролю знань лікарів на етапі післядипломної освіти / Є. О. Воробйов, І. М. Скрипник, А. В. Марченко // Оптимізація методів контролю знань студентів за сучасних умов організації навчального процесу : матеріали навч.–метод. конф., Полтава, 2006 р. – Ч. 1. – Полтава, 2006 – С. 26–28.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8451-
dc.description.abstractГоловною метою інтернатури є поглиблення теоретичних знань, опанування практичними навичками, підвищення професійного рівня та ступеня готовності лікарів до самостійної діяльності. Навчання в інтернатурі складається з двох видів: на кафедрі (очна частина) та базах стажування під керівництвом практичних лікарів у лікувально-профілактичних закладах (заочна чистина). Чітка організація навчального процесу та його контроль мають підвищити мотивацію лікарів-інтернів до навчання протягом навчального року, що стимулює розвиток клінічного мислення та вміння впевнено діяти у стандартних і нестандартних клінічних ситуаціях; Главной целью интернатуры является углубление теоретических знаний, овладение практическими навыками, повышение профессионального уровня и степени готовности врачей к самостоятельной деятельности. Обучение в интернатуре состоит из двух видов: на кафедре (очная часть) и базах стажировку под руководством практических врачей в лечебно-профилактических учреждениях (заочная часть). Четкая организация учебного процесса и его контроль должны повысить мотивацию врачей-интернов к обучению в течение учебного года, стимулирует развитие клинического мышления и умение уверенно действовать в стандартных и нестандартных клинических ситуациях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМіністерство охорони здоров’я України, Українська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectконтроль знаньuk_UA
dc.subjectпіслядипломна освітаuk_UA
dc.subjectконтроль знанийuk_UA
dc.subjectпоследипломное образованиеuk_UA
dc.titleШляхи оптимізації контролю знань лікарів на етапі післядипломної освітиuk_UA
dc.title.alternativeПути оптимизации контроля знаний врачей на этапе последипломного образованияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ways_to_optimize_the_control_of_doctors'_knowledge_at_the_stage.pdf109,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.