Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8529
Title: Ефекти мультикультуралізму: розв’язання проблем і використання переваг у роботі з іноземними студентами
Authors: Коровіна, Лідія Дмитрівна
Запорожець, Тетяна Миколаївна
Рудь, Марія Володимирівна
Issue Date: 2018
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Коровіна Л. Д. Ефекти мультикультуралізму: розв’язання проблем і використання переваг у роботі з іноземними студентами / Л. Д. Запорожець, Т. М. Запорожець, М. В. Рудь // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 130–132.
Abstract: Оцінено вплив мультикультуралізму на ефективність роботи з іноземними студентами. Показано, що навчальний процес відбувається ефективніше, а відхилення поведінки і порушення внутрішніх правил вищого навчального закладу спостерігаються рідше в групах іноземних студентів, у яких навчаються вихідці з різних країн, із різними культурними особливостями і відсутністю монокультурних субгруп. The influence o f multiculturalism on efficiency o f work with foreign students is evaluated. It has been shown that the educational process is more effective, and behavior deviations and violations o f internal rules o f higher educational establishments are observed less frequently in groups o f foreign students, in which natives o f different countries with variable culture features are educated, and monocultural subgroups are absent.
Keywords: іноземні студенти
мультикультуралізм
успішність навчання
URI: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8529
Appears in Collections:Наукові праці
Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
67_EMR.pdf90,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.