Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8530
Назва: Актуальність упровадження об'єктивного структурованого клінічного іспиту у вищих медичних навчальних закладах
Автори: Король, Дмитро Михайлович
Калашніков, Дмитро Вікторович
Кіндій, Дмитро Данилович
Коробейніков, Леонід Сергійович
Запорожченко, Ігор Вікторович
Тончева, Катерина Дмитрівна
Дата публікації: 2018
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Актуальність упровадження об'єктивного структурованого клінічного іспиту у вищих медичних навчальних закладах / Д. М. Король, Д. В. Калашніков, Д. Д. Кіндій [та ін.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 132–134.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано результати досліджень В. Ріфлекса, Е. Рослякової, А. Бісерової, Н. Байжанової, А. Алписової, в яких наголошується на важливості впровадження в навчальний процес студентів-медиків професійно орієнтованого іспиту з метою об’єктивного оцінювання базових знань і практичних навичок.The authors of the artical analyze the results of research by V. Riflex, Ye. Rosliakova, A. Biserova, N. Baizhanova, A. Alpysova which emphasizes the importance of introducing into the educational process of medical students a professionally oriented exam with the aim of objective assessment of basic knowledge and practical skills.
Ключові слова: компетентність
іспит
студенти
клінічні ординатори
практичні навички
теоретичні знання
перевірка знань
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8530
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
68_AUO.pdf84,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.