Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8581
Title: Критичні підходи до євроінтеграції вищої школи
Authors: Гаврильєв, Віктор Миколайович
Бойко, Ігор Васильович
Соколова, Наталія Афанасіївна
Гаврильев, Виктор Николаевич
Бойко, Игорь Васильевич
Соколова, Наталья Афанасьевна
Gavrilev, V.
Boiko, I.
Sokolova, N.
Issue Date: 2013
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Гаврильєв В. М. Критичні підходи до євроінтеграції вищої школи / В. М. Гаврильєв, І. В. Бойко, Н. А. Соколова // Європейський вибір – невід'емна складова розвитку вищої медичної освіти України : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2013. – С. 29–30.
Abstract: Після семи років «інтенсивного» приєднання України до Болонського процесу можна констатувати, що це приєднання так і не відбулося, всупереч очікуванням керівників освіти України про завершення цього переходу у 2010 році; After seven years of "intensive" accession of Ukraine to the Bologna process, it can be stated that this accession has not happened, contrary to the expectations of the heads of education of Ukraine about the completion of this transition in 2010; После семи лет «интенсивного» присоединение Украины к Болонскому процессу можно констатировать, что это присоединение так и не произошло, вопреки ожиданиям руководителей образования Украины о завершении этого перехода в 2010 году.
Keywords: Болонський процес
євроінтеграція
Сорбонська декларація
європейська система вищої освіти
Sorbonne Declaration
Bologna Process
European Integration
European System of Higher Education
Сорбонская декларация
Болонский процесс
евроинтеграция
европейская система высшего образования
URI: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8581
Appears in Collections:Наукові праці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
G-B-S_2013.pdf497,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.