Самоосвіта та самовиховання студентів як невід’ємні складові входження в Європейський простір вищої медичної освіти
Ескіз недоступний
Дата
2005
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Анотація
Викладач має акцентувати увагу студентів на самоосвіті, самовихованні, формуванні їхнього почуття відповідальності за навчання та майбутню професійну діяльність, що відповідає принципам Болонської декларації; Teacher should focus on students' self-education, self-education, forming their sense of responsibility for learning
and future professional activity that meets the principles of Bologna declarations; Преподаватель имеет акцентировать внимание студентов на самообразовании,
самовоспитании, формировании их чувства ответственности за обучение
и будущую профессиональную деятельность, соответствующую принципам Болонской декларации.
Опис
Ключові слова
самоосвіта та самовиховання студентів, Європейський простір вищої медичної освіти, self-education and self-education of students, European space of higher medical education, самообразование и самовоспитание студентов, Европейское пространство высшего медицинского образования
Бібліографічний опис
Волошина Л. І. Самоосвіта та самовиховання студентів як невід’ємні складові входження в Європейський простір вищої медичної освіти / Л. І. Волошина // Сучасні підходи до викладання теоретичних і клінічних дисциплін у медичному вузі : матеріали навч.-метод.конф. – Полтава, 2005. – С. 20–23.