Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8595
Назва: | Дві стратегії успішного складання екзамену студентами вишу |
Автори: | Моргун, Зайтуна Камілівна Весніна, Людмила Едуардівна Соколенко, Валентина Миколаївна Федотенкова, Наталія Миколаївна |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» |
Бібліографічний опис: | Дві стратегії успішного складання екзамену студентами вишу / З. К. Моргун, Л. Е. Весніна, В. М. Соколенко, Н. М. Федотенкова // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 165–166. |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано ставлення студентів до навчання та їхню поведінку під час занять. Розглянуто способи допомоги здібним і нездібним студентам під час екзаменаційної сесії. Систематизовано проблеми здібних студентів під час екзамену, враховуючи стратегії «самозакопування» і «самопорятунку». Конкретизована тактика успішної поведінки студентів під час екзамену. Обґрунтована проблема байдужості студентів до вивчення наукових дисципін та успішного складання екзаменів. Проаналізовано ймовірність отримання позитивної оцінки слабкими студентами. У контексті системного підходу розкрита формула «універсальної шпаргалки». The attitude o f students to study and their behavior during classes are analyzed. The ways o f helping bright and weak students during the examination session are considered. The problems of bright students during the exam are systematized taking into account the strategies of "self-trapping" and "self-salvation". The tactic of successful behavior of students during the exam is specified. The problem of students’ indifference to the study of scientific disciplines and successful passing o f examinations is grounded. The probability o f receiving a positive evaluation by weak students is analyzed. In the context of the system approach, the formula of the "universal crib " is disclosed. |
Ключові слова: | психотехнічний прийом сходження від абстрактного до конкретного психотехнічний прийом системної формули «універсальної шпаргалки» |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8595 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізіології Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
86_DSU.pdf | 64,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.