Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8595
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоргун, Зайтуна Камілівна-
dc.contributor.authorВесніна, Людмила Едуардівна-
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorФедотенкова, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-09-17T07:16:58Z-
dc.date.available2018-09-17T07:16:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДві стратегії успішного складання екзамену студентами вишу / З. К. Моргун, Л. Е. Весніна, В. М. Соколенко, Н. М. Федотенкова // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 165–166.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8595-
dc.description.abstractПроаналізовано ставлення студентів до навчання та їхню поведінку під час занять. Розглянуто способи допомоги здібним і нездібним студентам під час екзаменаційної сесії. Систематизовано проблеми здібних студентів під час екзамену, враховуючи стратегії «самозакопування» і «самопорятунку». Конкретизована тактика успішної поведінки студентів під час екзамену. Обґрунтована проблема байдужості студентів до вивчення наукових дисципін та успішного складання екзаменів. Проаналізовано ймовірність отримання позитивної оцінки слабкими студентами. У контексті системного підходу розкрита формула «універсальної шпаргалки». The attitude o f students to study and their behavior during classes are analyzed. The ways o f helping bright and weak students during the examination session are considered. The problems of bright students during the exam are systematized taking into account the strategies of "self-trapping" and "self-salvation". The tactic of successful behavior of students during the exam is specified. The problem of students’ indifference to the study of scientific disciplines and successful passing o f examinations is grounded. The probability o f receiving a positive evaluation by weak students is analyzed. In the context of the system approach, the formula of the "universal crib " is disclosed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectпсихотехнічний прийом сходження від абстрактного до конкретногоuk_UA
dc.subjectпсихотехнічний прийом системної формули «універсальної шпаргалки»uk_UA
dc.titleДві стратегії успішного складання екзамену студентами вишуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології
Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
86_DSU.pdf64,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.