Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8661
Назва: Особливості діяльності куратора академічної групи в оновленній парадигмі виховавння сучасного фахівця
Автори: Ставицька, Наталія Петрівна
Ставицький, Станіслав Олександрович
Войналович, Олександр Олексійович
Ставицкая, Наталья Петровна
Ставицкий, Станислав Александрович
Войналович, Александр Алексеевич
Stavitska, N. P.
Stavitskiy, S. A.
Voinalovich, O. O.
Дата публікації: 2013
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Ставицька Н. П. Особливості діяльності куратора академічної групи в оновленній парадигмі виховавння сучасного фахівця / Н. П. Ставицька, С. О. Ставицький, О. О. Войналович // Європейський вибір – невід'ємна складова розвитку вищої медичної освіти України : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2013. – С. 205–207.
Короткий огляд (реферат): У формуванні особистості сучасного фахівця два головні аспекти: професійний і культурний. Вищий навчальний заклад не тільки дає професійні знання, а й формує особистість. У статті висвітлюються основні засади діяльності куратора академічної групи, аналізуються традиційні форми роботи й обґрунтовується необхідність запровадження інноваційних інтерактивних методів виховання; In forming the personality of a modern specialist two main aspects: professional and cultural. A higher education institution not only gives professional knowledge, but also forms a personality. The article describes the main principles of activity of the curator of the academic group, analyzes the traditional forms of work and is substantiated. the need to introduce innovative interactive methods of education; В формировании личности современного специалиста два главных аспекта: профессиональный и культурный. Высшее учебное заведение не только дает профессиональные знания, но и формирует личность. В статье освещаются основные принципы деятельности куратора академической группы, анализируются традиционные формы работы и обосновывается необходимость внедрения инновационных интерактивных методов воспитания.
Ключові слова: куратор
особистість
інновація
інтерактивність
комунікативність
самоідентифікація
аудіовізуальний
кейс-метод
брейнстормінг
curator
personality
innovation
interactivity
communicative
self-identification
audio-visual
case-method
brainstorming
куратор
личность
инновация
интерактивность
коммуникативность
самоидентификация
аудиовизуальный
кейс-метод
брейнсторминг
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8661
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
St_St_St_St.pdf589,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.