Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8661
Title: Особливості діяльності куратора академічної групи в оновленній парадигмі виховавння сучасного фахівця
Authors: Ставицька, Наталія Петрівна
Ставицький, Станіслав Олександрович
Войналович, Олександр Олексійович
Ставицкая, Наталья Петровна
Ставицкий, Станислав Александрович
Войналович, Александр Алексеевич
Stavitska, N. P.
Stavitskiy, S. A.
Voinalovich, O. O.
Issue Date: 2013
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Ставицька Н. П. Особливості діяльності куратора академічної групи в оновленній парадигмі виховавння сучасного фахівця / Н. П. Ставицька, С. О. Ставицький, О. О. Войналович // Європейський вибір – невід'ємна складова розвитку вищої медичної освіти України : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2013. – С. 205–207.
Abstract: У формуванні особистості сучасного фахівця два головні аспекти: професійний і культурний. Вищий навчальний заклад не тільки дає професійні знання, а й формує особистість. У статті висвітлюються основні засади діяльності куратора академічної групи, аналізуються традиційні форми роботи й обґрунтовується необхідність запровадження інноваційних інтерактивних методів виховання; In forming the personality of a modern specialist two main aspects: professional and cultural. A higher education institution not only gives professional knowledge, but also forms a personality. The article describes the main principles of activity of the curator of the academic group, analyzes the traditional forms of work and is substantiated. the need to introduce innovative interactive methods of education; В формировании личности современного специалиста два главных аспекта: профессиональный и культурный. Высшее учебное заведение не только дает профессиональные знания, но и формирует личность. В статье освещаются основные принципы деятельности куратора академической группы, анализируются традиционные формы работы и обосновывается необходимость внедрения инновационных интерактивных методов воспитания.
Keywords: куратор
особистість
інновація
інтерактивність
комунікативність
самоідентифікація
аудіовізуальний
кейс-метод
брейнстормінг
curator
personality
innovation
interactivity
communicative
self-identification
audio-visual
case-method
brainstorming
куратор
личность
инновация
интерактивность
коммуникативность
самоидентификация
аудиовизуальный
кейс-метод
брейнсторминг
URI: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8661
Appears in Collections:Наукові праці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
St_St_St_St.pdf589,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.