Маркетинг особистості бібліотекаря – вимога до професійної діяльності сучасної бібліотеки закладу вищої освіти

Ескіз недоступний

Дата

2018

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, бібліотечний маркетинг, маркетинг особистості, бібліотека УМСА

Бібліографічний опис

Боровик О. Б. Маркетинг особистості бібліотекаря – вимога до професійної діяльності сучасної бібліотеки закладу вищої освіти : презентація / О. Б. Боровик // Бібліотеки закладів вищої освіти: досвід та перспективи : III Міжнар. наук.-практ. конф.,м. Одеса, 4–6 липня 2018 р. – Режим доступу: http://www.library.univ.kiev.ua/ukr/for_lib/konf-2018-1/4borovik.pdf, вільний. – Назва з екрана. – Дата звернення: 18.10.2018 р. – Мова укр.