Маркетинг особистості бібліотекаря – вимога до професійної діяльності сучасної бібліотеки закладу вищої освіти
Ескіз недоступний
Дата
2018
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, бібліотечний маркетинг, маркетинг особистості, бібліотека УМСА
Бібліографічний опис
Боровик О. Б. Маркетинг особистості бібліотекаря – вимога до професійної діяльності сучасної бібліотеки закладу вищої освіти : презентація / О. Б. Боровик // Бібліотеки закладів вищої освіти: досвід та перспективи : III Міжнар. наук.-практ. конф.,м. Одеса, 4–6 липня 2018 р. – Режим доступу: http://www.library.univ.kiev.ua/ukr/for_lib/konf-2018-1/4borovik.pdf, вільний. – Назва з екрана. – Дата звернення: 18.10.2018 р. – Мова укр.