Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8791
Назва: Формування клінічного мислення при вивченні фундаментальних дисциплін як елемент підвищення якості
Автори: Соколенко, Валентина Миколаївна
Весніна, Людмила Едуардівна
Дата публікації: 2018
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Соколенко В. М. Формування клінічного мислення при вивченні фундаментальних дисциплін як елемент підвищення якості / В. М. Соколенко, В. Е. Весніна // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 222–223.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено роль формування клінічного мислення в студентів при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах. Дано методичні та практичні рекомендації щодо формування клінічного мислення при вивченні фізіології. The article highlights the role o f the formation o f clinical thinking in the students when studying fundamental disciplines in higher medical educational institutions. Methodological and practical recommendations for the formation o f clinical thinking in the study of physiology are given.
Ключові слова: клінічне мислення
якість навчання
ситуаційні завдання
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8791
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
119_FKM.pdf62,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.