Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8851
Назва: Співпраця викладача і лікаря-інтерна - шлях до підвищення якості навчання
Автори: Шешукова, Ольга Вікторівна
Труфанова, Валентина Петрівна
Поліщук, Тетяна Вікторівна
Падалка, Аліна Іванівна
Казакова, Катерина Станіславівна
Бауман, Софія Сергіївна
Дата публікації: 2018
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Співпраця викладача і лікаря-інтерна - шлях до підвищення якості навчання / О. В. Шешукова, В. П. Труфанова, Т. В. Поліщук [та ін.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 252–253.
Короткий огляд (реферат): Досліджено систему партнерства викладача і студента як найпродуктивніший важіль удосконалення діяльності вищої школи. Доведено, що командна діяльність і взаємовідносини, що виникають на її основі в навчально-виховному процесі, підвищують якість навчання, розкривають творчий потенціал лікарів-інтернів, забезпечують їх активну участь у навчанні, стимулюють до пізнання. The most productive level o f higher education is a partnership system that requires interaction and interactive collaboration. Team activity and relationships arising on its basis in the educational process improve the quality o f education, reveal the creative potential o f interns, provide them with active participation and stimulate knowledge.
Ключові слова: взаємодія
інтерактивне навчання
лікарі-інтерни
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8851
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
137_SVI.pdf63,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.