Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8853
Назва: | Якісні підходи до підготовки лікаря загальної практики |
Автори: | Шуть, Світлана Володимирівна Трибрат, Тетяна Анатоліївна Чекаліна, Наталія Ігорівна |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» |
Бібліографічний опис: | Шуть С. В. Якісні підходи до підготовки лікаря загальної практики / С. В. Шуть, Т. А. Трибрат, Н. І. Чекаліна // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 257–258. |
Короткий огляд (реферат): | Наголошується, що в умовах стрімкого розвитку медицини, впровадження нових методів терапії і діагностики необхідно переглянути програми підготовки фахівців для української медичної галузі. Сучасна медицина потребує нової системи освіти, яка сформує в майбутніх лікарів здатність до проективної детермінації майбутнього, відповідальність за нього, віру в себе і свої професійні здібності. Розглядаються переваги використання у вищій медичній освіті інтерактивних методів навчання. It is noted that in conditions o f rapid medicine development the implementation o f new methods of therapy and diagnosis require reconsideration o f the training and educational programs o f medical students in Ukrainian medical sector. Modern medicine demands a new system o f education that will develop in physicians the ability to make a projective determination o f the future, responsibility for it, belief in oneself and, o f course, their professional abilities. Interactive teaching method is a joint activity o f students and teachers, in which all participants interact with each other in the educational process, jointly solve problems, simulate situations, evaluate the actions o f each other and their own behavior. |
Ключові слова: | медична освіта сімейний лікар - лікар загальної практики, практичні навички інтерактивні методи навчання |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8853 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
140_YPD.pdf | 63,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.