Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8853
Назва: Якісні підходи до підготовки лікаря загальної практики
Автори: Шуть, Світлана Володимирівна
Трибрат, Тетяна Анатоліївна
Чекаліна, Наталія Ігорівна
Дата публікації: 2018
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Шуть С. В. Якісні підходи до підготовки лікаря загальної практики / С. В. Шуть, Т. А. Трибрат, Н. І. Чекаліна // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 257–258.
Короткий огляд (реферат): Наголошується, що в умовах стрімкого розвитку медицини, впровадження нових методів терапії і діагностики необхідно переглянути програми підготовки фахівців для української медичної галузі. Сучасна медицина потребує нової системи освіти, яка сформує в майбутніх лікарів здатність до проективної детермінації майбутнього, відповідальність за нього, віру в себе і свої професійні здібності. Розглядаються переваги використання у вищій медичній освіті інтерактивних методів навчання. It is noted that in conditions o f rapid medicine development the implementation o f new methods of therapy and diagnosis require reconsideration o f the training and educational programs o f medical students in Ukrainian medical sector. Modern medicine demands a new system o f education that will develop in physicians the ability to make a projective determination o f the future, responsibility for it, belief in oneself and, o f course, their professional abilities. Interactive teaching method is a joint activity o f students and teachers, in which all participants interact with each other in the educational process, jointly solve problems, simulate situations, evaluate the actions o f each other and their own behavior.
Ключові слова: медична освіта
сімейний лікар - лікар загальної практики,
практичні навички
інтерактивні методи навчання
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8853
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140_YPD.pdf63,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.