Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8853
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шуть, Світлана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Трибрат, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Чекаліна, Наталія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-05T04:30:23Z | - |
dc.date.available | 2018-11-05T04:30:23Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Шуть С. В. Якісні підходи до підготовки лікаря загальної практики / С. В. Шуть, Т. А. Трибрат, Н. І. Чекаліна // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 257–258. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8853 | - |
dc.description.abstract | Наголошується, що в умовах стрімкого розвитку медицини, впровадження нових методів терапії і діагностики необхідно переглянути програми підготовки фахівців для української медичної галузі. Сучасна медицина потребує нової системи освіти, яка сформує в майбутніх лікарів здатність до проективної детермінації майбутнього, відповідальність за нього, віру в себе і свої професійні здібності. Розглядаються переваги використання у вищій медичній освіті інтерактивних методів навчання. It is noted that in conditions o f rapid medicine development the implementation o f new methods of therapy and diagnosis require reconsideration o f the training and educational programs o f medical students in Ukrainian medical sector. Modern medicine demands a new system o f education that will develop in physicians the ability to make a projective determination o f the future, responsibility for it, belief in oneself and, o f course, their professional abilities. Interactive teaching method is a joint activity o f students and teachers, in which all participants interact with each other in the educational process, jointly solve problems, simulate situations, evaluate the actions o f each other and their own behavior. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | сімейний лікар - лікар загальної практики, | uk_UA |
dc.subject | практичні навички | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk_UA |
dc.title | Якісні підходи до підготовки лікаря загальної практики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
140_YPD.pdf | 63,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.