Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОленець, Світлана Юріївна-
dc.contributor.authorОленец, Светлана Юрьевна-
dc.contributor.authorOlenets, S. Yu.-
dc.date.accessioned2018-11-15T04:18:20Z-
dc.date.available2018-11-15T04:18:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОленець С. Ю. Основні інструменти впливу провідного викладача на аудиторію / С. Ю. Оленець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. у-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : вид-во. НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 62. – С. 137–141.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.091.321:808-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8941-
dc.description.abstractВикористання різних способів впливу на аудиторію для педагога є невід’ємною складовою його діяльності. Гармонійне поєднання творчого потенціалу викладача та знань із фахового предмету, дозволяє досягати високих результатів педагогічного процесу. Уміло застосовуючи свою майстерність, педагог може не лише зацікавити у навчальному матеріалі, але й покращити сприйняття, а через нього і навички студента. Для цього викладачу необхідно володіти технікою, котра пов’язана з інтонацією голосу, його наголосом, мелодикою, гучністю, виразністю та паузами. Уміння правильно робити паузи не менш важливе, ніж здатність говорити швидко чи повільно. Пауза під час виголошення промови формує таке ж враження, як і раптовий звук під час тиші. Крім того, після паузи нова думка часто звучить переконливіше, ніж безперервна послідовність вимовлених ідей. Багато пауз у промові відповідають структурі тексту і розташуванню розділових знаків, але іноді паузи можуть виходити за рамки писемного мовлення. У статті розглянуто основні способи впливу викладача на аудиторію, що дозволяють суттєво покращити сприйняття матеріалу студентами; Использование различных способов воздействия на аудиторию для педагога является неотъемлемой составляющей его деятельности. Гармоничное сочетание творческого потенциала преподавателя и его профессиональных знаний, позволяет достигать высоких результатов педагогического процесса. Умело применяя свое мастерство, педагог может не только заинтересовать в учебном материале, но и улучшить восприятие, а через него и навыки студента. Для этого преподавателю необходимо владеть техникой, которая связана с интонацией голоса, его ударением, мелодикой, громкостью, выразительностью и паузами. Умение правильно делать паузы не менее важное, чем способность говорить быстро или медленно. Пауза во время произнесения речи формирует такое же впечатление, как и внезапный звук во время тишины. Кроме того, после паузы новая мысль часто звучит убедительнее, чем непрерывная последовательность произнесенных идей. Много пауз в речи соответствуют структуре текста и расположению знаков препинания, но иногда паузы могут выходить за рамки письменной речи. В статье рассмотрены основные способы воздействия преподавателя на аудиторию, позволяющие существенно улучшить восприятие материала студентами; The use of different ways to influence the audience for the teacher is an integral part of his activity. Harmonious combination of the creative potential of the teacher and knowledge of a professional subject, allows achieving high results of the pedagogical process. Skillfully applying his skills, the teacher can not only interest the educational material, but also improve the perception, and through it, and student skills. For this aim, the teacher needs to have a technique that related to voice intonation, emphasis, melody, volume, expressiveness and pauses. Ability to do the right pause is no less important than the ability to speak quickly or slowly. A pause during a speech gives the same impression as a sudden sound during silence. In addition, after a pause, the new thought often sounds more convincing than the continuous sequence of spoken ideas. Many pauses in the speech correspond to the structure of the text and the location of the punctuation marks, but sometimes pauses may go beyond the scope of the written speech. The article deals with the main methods of influence of the teacher on the audience, which leads to significantly improvement the perception of the material by students.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінтонаціяuk_UA
dc.subjectинтонацияuk_UA
dc.subjectпаузиuk_UA
dc.subjectпаузыuk_UA
dc.subjectнаголосuk_UA
dc.subjectударениеuk_UA
dc.subjectмелодикаuk_UA
dc.subjectтемп мовиuk_UA
dc.subjectтемп речиuk_UA
dc.subjectриторикаuk_UA
dc.subjectвиступuk_UA
dc.subjectвыступлениеuk_UA
dc.subjectінструментарій викладачаuk_UA
dc.subjectинструментарий преподавателяuk_UA
dc.subjectintonationuk_UA
dc.subjectpauseuk_UA
dc.subjectaccentuk_UA
dc.subjectmelodyuk_UA
dc.subjectrhetoricuk_UA
dc.subjectspeechuk_UA
dc.subjectteacher's tools.uk_UA
dc.titleОсновні інструменти впливу провідного викладача на аудиторіюuk_UA
dc.title.alternativeОсновные инструменты влияния ведущего преподавателя на аудиториюuk_UA
dc.title.alternativeThe main tools a leading teacher's influence on the audienceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pause.pdf309,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.