Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8942
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОленець, Світлана Юріївна-
dc.contributor.authorОленец, Светлана Юрьевна-
dc.contributor.authorOlenets, S.Yu.-
dc.date.accessioned2018-11-15T04:23:39Z-
dc.date.available2018-11-15T04:23:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationOlenets S. Yu. Motivation as an inherent component of the competency approach in teaching / S. Yu. Olenets // Nauka i Studia. – Przemysl, 2018. – NR. 10 (190). – S. 38–43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8942-
dc.description.abstractWhen defining professional competences, the concept of “key competencies” is often used, that is, which should have each person and which could be used in a variety of situations. Key competencies are thus universal and are used in a variety of situations. The theoretical model of personal competence contains the following components: motivational-value, cognitive, emotional-volitional. In order for education to be effective, the students must have a desire to study, which means that they should be motivated. An effective process of self-learning must begin with the definition of specific learning goals and complete the understanding of what motivation is and how to deal with it. Motivation represents a system of psychologically heterogeneous factors that determine the behavior and activities of man. In other words, it acts as an inducement that causes or strengthens human activity. Motives are considered to be those internal forces that are related to the needs of the individual and encourage it to certain activities aimed at their satisfaction. How can the teacher motivate students to study and research? To do this, there are some techniques described in this article; При визначенні професійних компетенцій часто вживається поняття «ключових компетенцій», тобто таких, якими повинна володіти кожна людина і які можна було б застосовувати в самих різних ситуаціях. Ключові компетенції є, таким чином, універсальними і використовуються в різних ситуаціях. Теоретична модель особистісної компетентності містить такі компоненти: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, емоційно-вольовий. Для того, щоб навчання було ефективним, студент повинен мати бажання навчатися, тобто бути вмотивованим. Ефективний процес самонавчання повинен починатися із визначення конкретних цілей навчання і завершуватися розумінням того, що таке мотивація і як із нею діяти. Мотивація являє собою систему психологічно різнорідних чинників, що детермінують поведінку і діяльність людини. Іншими словами, вона виступає як спонукання, що викликають активність людини або підсилюють її. Мотивами ж прийнято вважати ті внутрішні сили, які пов'язані з потребами особистості та спонукають її до певної діяльності, спрямованої на їх задоволення. Як же викладач може мотивувати студентів до навчання та наукової діяльності? Для цього існують деякі прийоми, описані у даній статті; При определении профессиональных компетенций часто употребляется понятие «ключевых компетенций», то есть таких, которыми должен обладать каждый человек и которые можно было бы применять в самых различных ситуациях. Ключевые компетенции являются, таким образом, универсальными и используются в различных ситуациях. Теоретическая модель личностной компетентности содержит следующие компоненты: мотивационно-ценностный, когнитивный, эмоционально-волевой. Для того, чтобы обучение было эффективным, студент должен иметь желание учиться, то есть быть мотивированным. Эффективный процесс самообучения должен начинаться с определения конкретных целей обучения и завершаться пониманием того, что такое мотивация и как с ней действовать. Мотивация представляет собой систему психологически разнородных факторов, детерминирующих поведение и деятельность человека. Другими словами, она выступает как побуждение, вызывающие активность человека или усиливают ее. Мотивами же принято считать те внутренние силы, которые связаны с потребностями личности и побуждают ее к определенной деятельности, направленной на их удовлетворение. Как же преподаватель может мотивировать студентов к обучению и научной деятельности? Для этого существуют некоторые приемы, описанные в данной статье.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectpersonal competencyuk_UA
dc.subjectcompetency approachuk_UA
dc.subjectmotiveuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectособистісна компетенціяuk_UA
dc.subjectличностная компетентностьuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.titleMotivation as an inherent component of the competency approach in teachinguk_UA
dc.title.alternativeМотивація як невід'ємна складова компетентнісного підходу в навчанніuk_UA
dc.title.alternativeМотивация как неотъемлемый компонент компетентностного подхода в обученииuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
competensy.pdf150,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.