Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9022
Назва: Methodological Feasibility of Using the Content and Language Integrated Learning Approach in Medical Education
Автори: Бєляєва, Олена Миколаївна
Беляева, Елена Николаевна
Bieliaieva, O. M.
Лисанець, Юлія Валеріївна
Лисанец, Юлия Валериевна
Lysanets, Yu. V.
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Bieliaieva O. Methodological Feasibility of Using the Content and Language Integrated Learning Approach in Medical Education / O. Bieliaieva, Yu. Lysanets // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи : зб. статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю (22 листопада 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Українська медична стоматологічна академія, 2018. – С. 7–8.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено досвід опрацювання онлайн-курсу “Understanding Language” (University of Southampton) на базі навчальної електронної платформи “FutureLearn”. Досліджено методологічний потенціал предметно-мовного інтегрованого навчання (Content and Language Integrated Learning) у контексті викладання дисциплін медичного циклу студентам англомовної форми навчання. Простежено основні етапи розвитку досліджуваного підходу; окреслено провідні методологічні алгоритми його впровадження у вищій медичній освіті. Обґрунтовано доцільність застосування методики предметно-мовного інтегрованого навчання у процесі підготовки фахівців галузі знань 22 «Охорона здоров’я». Дослідження може бути цікавим викладачам англійської мови у медичних вишах, а також фахівцям з інших професійних галузей у процесі планування навчальних занять та розробки навчально-методичних матеріалів; The article presents the experience of participating in the online course “Understanding Language” (University of Southampton) based on the “FutureLearn” digital education platform. The authors examined the methodological potential of Content and Language Integrated Learning (CLIL) in the context of delivering classes in medical subjects to English-speaking foreign students. The basic stages of CLIL development have been traced; the leading methodological algorithms for its implementation in higher medical education have been outlined. The authors substantiated the expediency of using the CLIL method in the process of training specialists in the field of knowledge 22 “Healthcare”. The study may be of interest to teachers of English at medical universities, as well as to professionals from other areas in planning training sessions and development of teaching materials; В статье представлен опыт прохождения онлайн-курса “Understanding Language” (University of Southampton) на базе учебной электронной платформы “FutureLearn”. Исследован методологический потенциал предметно-языкового интегрированного обучения (Content and Language Integrated Learning) в контексте преподавания дисциплин медицинского цикла студентам англоязычной формы обучения. Прослежены основные этапы развития исследуемого подхода; обозначены ведущие методологические алгоритмы его внедрение в высшем медицинском образовании. Обоснована целесообразность применения методики предметно-языкового интегрированного обучения в процессе подготовки специалистов отрасли знаний 22 «Здравоохранение». Исследование может представлять интерес для преподавателей английского языка в медицинских вузах, а также для специалистов из других профессиональных областей в процессе планирования учебных занятий и разработки учебно-методических материалов.
Ключові слова: предметно-мовне інтегроване навчання
галузь знань 22 «Охорона здоров’я»
фахівці другого (магістерського) рівня вищої освіти
content and language integrated learning
branch of knowledge 22 “Healthcare”
specialists of the second (master’s) level of higher education
предметно-языковое интегрированное обучение
отрасль знаний 22 «Здравоохранение»
специалисты второго (магистерского) уровня высшего образования
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9022
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodological_Feasibility.pdf280,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.