Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарова, Євгенія Євгенівна-
dc.contributor.authorГончарова, Евгения Евгеньевна-
dc.contributor.authorHoncharova, Ye. Ye.-
dc.date.accessioned2018-11-26T03:17:59Z-
dc.date.available2018-11-26T03:17:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГончарова Є. Є. Формування позитивної мотивації до навчання студентів-іноземців у контексті їх адаптації до освітнього середовища ЗВО України / Є. Є. Гончарова // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 17–19.uk_UA
dc.identifier.other378(477) – 054.6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9029-
dc.description.abstractРозглянуто формування позитивної мотивації студентів-іноземців до навчання у закладах вищої освіти як необхідної складової успішного процесу адаптації до освітнього середовища України. Проаналізовано мотиваційно-стимулювальну діяльність викладача, спрямовану на організацію процесу навчання з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей студентів, якості мовленнєвої підготовки, особливостей національного менталітету; The paper considers the formation of foreign students’ positive motivation for study in higher education institutions as a necessary tool of successful adaptation to the educational environment in Ukraine. The motivational and stimulating activity of an educator, aimed at the management of the learning process with regard of individual psychological peculiarities of students, the level of language skills, features of the national mentality, has been analyzed;Рассмотрено формирование положительной мотивации студентов-иностранцев к обучению в заведениях высшего образования как необходимой составляющей процесса адаптации к образовательной среде Украины. Проанализировано мотивационно-стимулирующую деятельность преподавателя, направленную на организацию процесса обучения с учетом индивидуально-психологических особенностей студентов, качества речевой подготовки, особенностей национального менталитета.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectпроцес адаптаціїuk_UA
dc.subjectпозитивна мотиваціяuk_UA
dc.subjectмотиваційно-стимулювальна діяльністьuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectadaptation processuk_UA
dc.subjectpositive motivationuk_UA
dc.subjectmotivational-stimulating activityuk_UA
dc.subjecteducational environmentuk_UA
dc.subjectпроцесс адаптацииuk_UA
dc.subjectположительная мотивацияuk_UA
dc.subjectмотивационно-стимулирующая деятельностьuk_UA
dc.subjectобразовательная средаuk_UA
dc.titleФормування позитивної мотивації до навчання студентів-іноземців у контексті їх адаптації до освітнього середовища ЗВО Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannia_pozytyvnoi.pdf249,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.