Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9053
Title: Українська мова як мова навчання іноземних громадян у двомовному середовищі: реалії та перспективи
Authors: Богиня, Лариса Вікторівна
Issue Date: 2018
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Богиня Л. В. Українська мова як мова навчання іноземних громадян у двомовному середовищі: реалії та перспективи / Л. В. Богиня // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю. – Полтава, 2018. – С. 8–10.
Abstract: У статті розглянуто питання вибору мови навчання іноземними громадянами, що здобувають вищу медичну освіту. Виокремлено основні чинники, що впливають на такий вибір, окреслено деякі шляхи підвищення мотивації іноземців навчатися українською мовою; The article reveals the issues of choosing the language of study foreign citizens who receive higher medical education. The main factors of choice influencing are outlined; some ways of increasing the motivation of foreigners to learn Ukrainian are outlined; В статье рассмотрен вопрос выбора языка обучения иностранными гражданами, получающими высшее медицинское образование в Украине. Выделены основные причины, влияющие на этот выбор, намечены некоторые пути повышения мотивации иностранцев обучаться на украинском языке.
Keywords: мова навчання
іноземні студенти
language of study
чинники вибору мови навчання
foreign students
factors of choice of study language
язык обучения
иностранные студенты
причины выбора языка обучения
ISSN: УДК 378=161.2-054.6
URI: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/9053
Appears in Collections:Наукові праці
Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ukrainska.pdf284,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.