Вивчення фонетичних засобів мовлення на заняттях із студентами іноземцями

Ескіз недоступний

Дата

1996

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Вивчення фонетичних засобів мовлення у вузі має ряд особливостей. Інформування фонетичних навичок проходить з деяким прискоренням процесу засвоєння інших аспектів мови, оскільки без оволодіння правильної вимови неможливе успішне формування уміння слухати, говорити, читати і писати. зразок будь-якої звукової одиниці обов'язково проходить на рівні актуального усвідомлення, поступово опускаючись на рівень свідомого, а потім і несвідомого контролю. Розглядаючи формування «правильної вимови» як кінцевої мети заняття з фонетики, потрібно враховувати і можливості збереження у мовленні іноземців, стійкого акценту і у цьому зв'язку доцільно обмежитися вимовою, достатньою для адекватного розуміння при спілкуванні. Для полегшення досягнення цієї мети використовують роботу з посібниками, усну розповідь, бесіду. Найбільшого поширення серед викладачів і студентів набула робота з посібниками і аудіювання як під час аудиторних занять, так і в процесі самостійного опрацювання певної теми.

Опис

Ключові слова

іноземні студенти, фонетичні засоби мовлення, студенти-іноземці, навчання іноземних громадян, українська мова, українська мова за професійним спрямуванням, студенти-медики, вимова, фонетичні навички, аудіювання, іноземці в Україні, українська мова як іноземна

Бібліографічний опис

Зигун І. В. Вивчення фонетичних засобів мовлення на заняттях із студентами іноземцями / І. В. Зигун, В. Г. Юфименко // Удосконалення навчання практичним навичкам : матеріали конф. – Полтава, 1996. – С. 21–22.