Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9062
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавицька, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-11-28T02:28:32Z-
dc.date.available2018-11-28T02:28:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСавицька Т. В. Комунікативність як складова іміджу викладача вищого навчального закладу / Т. В. Савицька // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 77–79.uk_UA
dc.identifier.issnУДК 378.12+371.123-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9062-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему формування комунікативності як складової іміджу викладача підготовчого відділення вищого навчального закладу. Наведено структуру позитивного іміджу викладача вищого навчального закладу та обґрунтовано необхідність дослідження його комунікаційної складової, як специфічного інструменту освітнього процесу на підготовчому відділенні. Визначено роль позитивного іміджу викладача підготовчого відділення на етапі адаптації студента до нового комунікативного середовища; тhe article is revealed the problem of formation of communication as an image structural component of the teacher of preparatory department in the higher educational institution. The structure of the teacher’s positive image is characterized. The necessity of its communicative components as specific means of educational process at the preparatory department is considered. The importance of a teacher’s positive images at the stage of the student’s adaptation to a new communicative environment is revealed; в статье рассмотрена проблема формирования коммуникативности как составляющей имиджа преподавателя подготовительного отделения высшего учебного заведения. Изложена структура положительного имиджа преподавателя высшего учебного заведения и обоснована необходимость исследования его коммуникационной составляющей, как специфического инструмента образовательного процесса на подготовительном отделении. Определена роль положительного имиджа преподавателя подготовительного отделения на этапе адаптации студента в новой коммуникативной среде.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectкомунікативністьuk_UA
dc.subjectвикладач підготовчого відділенняuk_UA
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UA
dc.subjectмовленняuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectcommunicative skillsuk_UA
dc.subjectteacher of the preparatory departmentuk_UA
dc.subjectspeechuk_UA
dc.subjectимиджuk_UA
dc.subjectкоммуникативностьuk_UA
dc.subjectпреподаватель подготовительного отделенияuk_UA
dc.subjectкоммуникативные навыкиuk_UA
dc.subjectречьuk_UA
dc.titleКомунікативність як складова іміджу викладача вищого навчального закладуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян
Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komunikatuvnist.pdf335,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.