Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9094
Назва: Проблеми написання академічної історії хвороби студентами англомовної форми навчання на кафедрі терапевтичної стоматології
Інші назви: Проблемы написания академической истории болезни студентами англоязычной формы обучения на кафедре терапевтической стоматологии
Problems of writing academic history of students of the English-speaking form of education at the Department of Therapeutic Dentistry
Автори: Сідаш, Юлія Володимирівна
Бублій, Тетяна Дмитрівна
Петрушанко, Тетяна Олексіївна
Сидаш, Юлия Владимировна
Бублий, Татьяна Дмитриевна
Петрушанко, Татьяна Алексеевна
Sidash, Yu.
Bublii, T.
Petrushanko, T.
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Сідаш Ю. В. Проблеми написання академічної історії хвороби студентами англомовної форми навчання на кафедрі терапевтичної стоматології / Ю. В. Сідаш, Т. Д. Бублій, Т. О. Петрушанко // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян : проблеми та перспективи : матеріали навч.‒наук. конф. з міжнар. участю, Полтава, 22 листопада 2018 р. ‒ Полтава, 2018. ‒ С. 85‒87.
Короткий огляд (реферат): Успішна підготовка стоматологів пов'язана з пошуком нових, ефективніших форм навчання, а також з активним використанням апробованих методів. Написання академічної історії хвороби на кафедрі терапевтичної стоматології - обов’язковий компонент фахової підготовки лікаря-стоматолога. Потреба в знаннях щодо хвороб слизової оболонки порожнини рота, хвороб пародонта вимагає постійного самовдосконалення, що сприяє безперервному професійному зростанню. Англомовним студентам важливо мати навички самостійної роботи зі стоматологічними пацієнтами; необхідно більше навчальних годин для освоєння модулів «Хвороби пародонта», «Хвороби слизової порожнини рота» ; Успешная подготовка стоматологов связана с поиском новых, более эффективных форм обучения, а также с активным использованием апробированных методов. Написание академической истории болезни на ка-федре терапевтической стоматологии является обязательным компонентом профессиональной подготов¬ки врача-стоматолога. Потребность в знаниях болезней слизистой оболочки полости рта, болезней пародонта требует постоянного самосовершенствования, способствует непрерывному профессиональному росту. Англоязычным студентам важно иметь навыки самостоятельной работы со стоматологическими пациентами; необходимо больше учебных часов для освоения модулей «Болезни пародонта», «Болезни слизистой полости рта» ; Successful training of dentists is connected with the search for new, more effective forms of training, as well as with the active use of proven methods. Writing an "academic medical history" at the department of therapeutic dentistry is an indispensable component of the professional training of a dentist. The need for knowledge of diseases of the oral mu¬cosa, periodontal diseases requires constant self-improvement, promotes continuous professional growth. For English- speaking students, it is important to have the skills of independent work with dental patients, more training hours for mas¬tering the modules "Periodontal disease", "Diseases of the oral mucosa".
Ключові слова: академічна історія хвороби
студенти англомовної форми навчання
академическая история болезни
студенты англоязычной формы обучения
academic history of the disease
students of the English-speaking form of education
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9094
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології
Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problems_of_writing_academic_history_of_students_of_the_English.pdf652,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.