Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9113
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бичко, Марина Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-09T23:45:44Z | - |
dc.date.available | 2018-12-09T23:45:44Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Бичко М. В. Динаміка рефлексії як професійно значущої якості майбутнього лікаря / М. В. Бичко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 23–28. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9113 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянута проблема розвитку рефлексії майбутнього лікаря як професійно значущої якості. Аналізуються питання взаємодії загалом та міжособистісної взаємодії в медицині. Визначено роль освоєння взаємодії з пацієнтом як на етапі професіоналізації, так і в процесі медичної діяльності. Виділені основні комунікативні вміння та навички лікаря. Розглянуто в цьому контексті сутність рефлексії, окреслені її рівні. З ’ясовується значення рефлексії в системі професійних якостей майбутніх лікарів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | медична діяльність | uk_UA |
dc.subject | міжособистісна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.subject | майбутні лікарі | uk_UA |
dc.subject | емпатія | uk_UA |
dc.subject | рефлексія | uk_UA |
dc.title | Динаміка рефлексії як професійно значущої якості майбутнього лікаря | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7_DRY.pdf | 121,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.