Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБичко, Марина Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-12-09T23:45:44Z-
dc.date.available2018-12-09T23:45:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБичко М. В. Динаміка рефлексії як професійно значущої якості майбутнього лікаря / М. В. Бичко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 23–28.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9113-
dc.description.abstractУ статті розглянута проблема розвитку рефлексії майбутнього лікаря як професійно значущої якості. Аналізуються питання взаємодії загалом та міжособистісної взаємодії в медицині. Визначено роль освоєння взаємодії з пацієнтом як на етапі професіоналізації, так і в процесі медичної діяльності. Виділені основні комунікативні вміння та навички лікаря. Розглянуто в цьому контексті сутність рефлексії, окреслені її рівні. З ’ясовується значення рефлексії в системі професійних якостей майбутніх лікарів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectмедична діяльністьuk_UA
dc.subjectміжособистісна взаємодіяuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectмайбутні лікаріuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.titleДинаміка рефлексії як професійно значущої якості майбутнього лікаряuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7_DRY.pdf121,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.